دستگیری لیدر اصلی گروه تجزیه‌طلب «چریک‌های فدایی خلق ترک» در اردبیل

۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸ کد : ۱۹۹۲۳۴۶ سرخط اخبار

با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)، لیدر اصلی گروه تجزیه‌طلب چریک‌های فدایی خلق ترک در اردبیل دستگیر شد. رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه این گروه مبادرت به تبلیغ علیه نظام و جذب هوادار جهت اقدام مسلحانه و سازماندهی مخالفین نظام می‌کرد، گفت: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان و شهرستان سرعین لیدر این گروه دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد. 

رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از دستگیری لیدر اصلی گروه تجزیه‌طلب چریک‌های فدایی خلق ترک خبر داد.
به گزارش «انتخاب»، ‌وی با بیان اینکه این گروه مبادرت به تبلیغ علیه نظام و جذب هوادار جهت اقدام مسلحانه و سازماندهی مخالفین نظام می‌کرد، گفت: با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان و شهرستان سرعین لیدر این گروه دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
رئیس سازمان اطلاعات سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به رصد تمامی فعالیت‌های احتمالی گروه‌های معاند تاکید کرد: بدون اغماض با هر اقدام تبلیغی علیه نظام برخورد می‌شود.


( ۱۴ )

نظر شما :

Iranian ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۶
Well done, bravo Iranian nation.
فدوی ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۳
چه اسمی ؟ ! .... آمریکا برای نابودی ایران به هر اسم و رسمی متوسل می شود .
ارش ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵
باید تمامی گروه های تجزیه طلب تروریستی که متاسفانه در کشور مان هستند را بساط شان را جمع کنیم و لیدر هایشان را اعدام اصلا هیچ مراعاتی نکنیم و البته با گروه های بیرون از کشور هم مقابله کنیم به عنوان مثال گروه های تشگیلات های تروریتی مثلا گاموح در ترکیه خیلی فعال است و زیر مجموعه های خیلی زیادی سازماندهی میکند حتا با سیاسیون ترکیه در ارتباط هستند در باکو همچنین باید با قاطعیت با تجزیه طلبان تروریستی برخورد بشود
علی ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۶
۴ میلیون مهاجر سوری،ونزدیک ۲٫۵ میلیون هم مهاجراز عراق،افغانستان،آسیای میانه به علاوه ی 30 میلیون کورد، این یعنی نصف مردم امروز اناتولی و ترکیه، ترک نیستند پس چرا مدام ترک، ترک می کنید؟!؟!؟ به سوی اتحاد اریایی
جامی ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۲:۴۷
احتمالا چند تا جزوه از مزاحمین خلق در زیرزمین خونشون پیدا کرده،هوا برش داشته