روسیه: موشک‌های آمریکا به سمت سوریه را سرنگون می‌کنیم

۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۰۶:۰۱ کد : ۱۹۷۵۹۵۱ سرخط اخبار

سفیر روسیه در لبنان به واشنگتن هشدار داد تمام موشک هایی که به سمت سوریه شلیک شوند، سرنگون و مبدأ شلیک نیز هدف قرار داده خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «الکساندر زاسیپکین» سفیر روسیه در لبنان نیز امروز چهارشنبه هشدار داد، موشک های آمریکا که به سمت سوریه شلیک شوند سرنگون خواهند شد.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، این دیپلمات روس تأکید کرد: «نه تنها موشک های شلیک شده آمریکا به سمت سوریه را سرنگون می کنیم، مکان هایی که آمریکا از آنجا موشک های خود را پرتاب کرده، را نیز هدف قرار خواهیم داد».

بر اساس این گزارش، زاسیپکین تصریح کرد: «نیروهای روسیه با هرگونه تهاجم آمریکا علیه سوریه مقابله خواهند کرد و تمام موشک هایی که این کشور را نشانه می گیرد رهگیری شده و سکوهای پرتاب هدف قرار داده خواهند شد».

معاون اول کمیته دفاعی شورای فدراسیون روسیه نیز امروز به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت، با توجه به گمانه زنی هایی که درباره احتمال وقوع حمله هوایی آمریکا به سوریه پس از طرح اتهامات درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی در دوما مطرح شده، پایگاه های هوایی «الحمیمیم» و دریایی «طرطوس» و همچنین نیروهای نظامی روسیه مستقر در سوریه تحت حفاظت شدید مسکو قرار دارند.


نظر شما :