تعهد وزیر جدید دفاع به پیش‎برد صنعت موشکی ایران

۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۷:۳۲ کد : ۱۹۷۱۰۵۵ سرخط اخبار

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به طرح برخی ادعاها نسبت به اعمال تحریم علیه صنعت موشکی ایران با تاکید بر اینکه به هیچ وجه تحت تاثیر هیچ نوع فشاری قرار نخواهیم گرفت، گفت: طبق برنامه مصوب در بخش های مختلف از جمله بخش صنعت موشکی پیش خواهیم رفت.

به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ امیر حاتمی در حاشیه نخستین جلسه هیات دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با قدردانی از نمایندگان مجلس به دلیل رای اعتماد به او و توجه به بخش دفاعی کشور اظهار کرد: در وزارت دفاع از لحظه نخست باید برای افزایش قدرت دفاعی کشور که لازمه امنیت مردم است، اهتمام بورزیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید در افزایش توان دفاعی مردم لحظه ای وقفه داشته باشیم، افزود: امیدواریم بتوانیم با خدمات متخصصان و کارکنان وزارت دفاع افزایش قدرت دفاعی کشور را با تمام توان استمرار دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به پرسشی درباره طرح برخی ادعاها نسبت به توان موشکی کشور و تهدید اعمال فشار روی صنعت موشکی از سوی برخی کشورهای خارجی تصریح کرد: همانطور که در مجلس شورای اسلامی گفتم برنامه های دفاعی جمهوری اسلامی ایران متناسب با دفاع بومی کشور است و طبق برنامه مصوب از جمله در حوزه موشکی پیش خواهیم رفت و به هیچ وجه تحت تاثیر هیچ نوع فشاری قرار نخواهیم گرفت.
 

حاتمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا به مناسبت روز صنعت دفاعی از دستاوردهای جدیدی رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: در پایان کار وزیر دفاع دولت یازدهم افتتاح های زیادی انجام شد به همین دلیل افتتاح عمده پروژه ها و کارهای وزارت دفاع در سال بعد انجام خواهد شد.

نظر شما :