دیدار مک کین با سرکرده منافقین

۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۵ کد : ۱۹۶۸۳۹۸ سرخط اخبار

در ادامه سیاست های خصمانه واشنگتن علیه کشورمان، یک سناتور آمریکایی در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران با هدف ایجاد اختلاف میان گروه های داخلی با اعضای گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورو نیوز، جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی روز جمعه در تیرانا، پایتخت آلبانی با سرکرده گروهک منافقین و چند تن دیگر از اعضای این گروهک تروریستی دیدار و گفت گو کرد.

سناتور مک کین که همواره مواضعی ضد ایرانی دارد، در این دیدار از انتقال اعضای گروهک تروریستی منافقین از عراق ابراز خرسندی و از دولت آلبانی برای همکاری در این زمینه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، گروهک تروریستی منافقین با وجود چند دهه خشونت افراط گرایانه علیه ملت ایران همچنان سعی دارد خود را حزبی عادی و سیاسی جلوه دهد.

جمعی از مقامات پیشین آمریکا، ازجمله رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک، در دی ماه 95 در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند تا اقدام به برقراری ارتباط با گروهک منافقین کند.

پیش از آن نیز شبکۀ فاکس نیوز گزارش داده بود که منافقین با ارسال نامه ای به ترامپ خواستار بازنگری وی در توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 شدند. در این نامه که به طور انحصاری در اختیار فاکس نیوز قرار گرفته بود، گروهی از منافقین همچنین از ترامپ خواستند با آن ها به صورت تلفنی گفت وگو و یا دیدار کند.

اعضای گروهک تروریستی منافقین اندکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 و در پی اجرای یک سری ترورها و بمب گذاری ها که جان بسیاری از مقام های ارشد و غیرنظامیان بی گناه را گرفت، مجبور شدند از ایران فرار کنند. در نتیجه این اقدامات تروریستی نزدیک به 12 هزار ایرانی جان خود را از دست دادند.

این گروهک تروریستی همچنین در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، با حمایت صدام حسین، دیکتاتور سابق عراق، جنایات شنیعی را علیه مردم ایران و عراق مرتکب شد.

گردهمایی بقایای گروهک منافقین در تیرماه سال 95 با حضور برخی مقامات پیشین سیاست خارجی کشورهایی مثل آمریکا، فرانسه و عربستان در پاریس برگزار شد.

ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان نیز در این نشست حضور داشت و به لفاظی علیه ایران پرداخت. اوایل شهریور نیز رسانهها اعلام کردند که ملک سلمان عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی از مریم رجوی برای سفر به عربستان و انجام مناسک حج دعوت کرده است.

این کشورها تلاش می کنند تا با حمایت از این گروهک تروریستی که جنایاتش در سال های گذشته کاملا آشکار و غیر انسانی بوده است، به اهداف خود در ایران دست یابند.

کلید واژه ها: گروهک تروریستی منافقین


نظر شما :