دشمنان آمریکا بدانند اوباما دیگر رئیس‌جمهور نیست

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۶ کد : ۱۹۶۶۸۰۵ سرخط اخبار

یکی از دستیاران دونالد ترامپ در اظهاراتی هشدار داد: دشمنان آمریکا به زودی می فهمند که دیگر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیست و اکنون رئیس جمهور واقعی آمریکا چه کسی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از فاکس نیوز، "سباسشن گورکا"، دستیار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای به فاکس نیوز گفت:  اکنون که ۱۴ روز از آغاز ریاست جمهوری ترامپ گذشته است و رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا شروع به بازسازی روابطی که توسط باراک اوباما تقریبا از بین رفته بودند کرده است.

 گورکا تاکید کرد که هم پیمانان آمریکا بار دیگر شاهد خواهند بود آمریکا دست دوستی خود را به سوی آن ها دراز کرده است و اینکه ترامپ برای یک تحول اساسی در سیاست گذاری های امور بین الملل آمریکا برنامه ریزی می کند.

دکتر گورکا با اشاره به اینکه دشمنان آمریکا به زودی متوجه خواهند شد اوباما دیگر رئیس جمهور آمریکا نیست گفت: کاری که ما در چهارده روز گذشته انجام داده ایم، این بوده که شروع به بازسازی همه روابطی که برای ما ضروری بوده اند کرده ایم.

وی افزود: این روابط در هشت سال گذشته تقریبا از بین رفته بودند که خواه این روابط با اردن بوده باشد یا با مصر یا با نزدیک ترین هم پیمان مصر یعنی اسرائیل، ما در حال دوباره ساختن همه این پل هایی هستیم که در دولت اوباما تقریبا ویران شده اند. زیرا این خیلی مهم است که دوستانمان درک کنند ما دوست آن ها هستیم.

 این دستیار ترامپ گفت: همچنین دشمنان یا رقیب های ما نیز باید بدانند که اکنون چه کسی رئیس جمهور آمریکا است و دیگر خبری از باراک اوباما نیست.


نظر شما :