منافقین، طعمه جدید آل سعود

۲۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۶ کد : ۱۹۶۱۰۸۵ سرخط اخبار
جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز نوشت:
 
برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور «حامیان تروریسم» برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به وضوح آشکار ساخت. اگر افکار عمومی جهان می خواست با صرف میلیاردها دلار به چنین واقعیت هائی دست یابد، به این سادگی و با چنین دقت و اطمینانی، چنین هدفی قابل دستیابی نبود.
 
منافقین در این صحنه نیز همچون بازیچه ای بی اختیار و بی اراده در خدمت اهداف و برنامه های شوم دشمنان قسم خورده ملت ایران قرار گرفتند و همانند عروسک های خیمه شب بازی، به اجرای برنامه ای پرداختند که برای آنها تدارک شده بود و در یک تصویر اطمینان بخش و در عین حال رسوا کننده، ماهیت خود و حامیان وقیح خود را آشکار ساختند.
 
رژیم مفلوک فرانسه که طی ماه های اخیر سعی دارد خود را قربانی تروریسم قلمداد کند و به مظلوم نمائی بپردازد، این بار هم صحنه گردان حمایت از تروریست های منافق بر آمد و با برپائی کنفرانس نمایشی منافقین سعی داشت از آخرین تفاله های باقیمانده از این گروهک نیز بهره برداری سیاسی – تبلیغاتی کند.
 

آنچه در این میان تازگی داشت، علنی شدن ارتباطات پنهان رژیم هائی بود که تا این اواخر به پنهان کردن ارتباطات خود با تروریست های منافق اصرار می ورزیدند ولی در نمایش تبلیغاتی اخیر، نمایندگانی از آمریکا، برخی رِژیم های مفلوک عرب و برخی کشورهای اروپائی حضور داشتند. آنچه بیش از همه حساسیت برانگیز بود، حضور شاهزاده عیاش و معتاد سعودی، «ترکی الفیصل» رئیس سابق سازمان امنیت آل سعود و سخنرانی وی در اجلاس منافقین بود که برای تروریست ها، پیروزی بر ایران را آرزو کرد، آرزوئی که همانند آرزوهای قبلی وی درخصوص پیروزی طیف وسیع تروریست های فعال در سوریه و عراق از جمله داعش، این روزها برباد رفته است.

با نگاهی به زندگی نکبت بار منافقین با رفتار و «هویت انگلی» آنها، بهتر می توان دریافت که آنها همواره از فقدان پایگاه مردمی و نفرت عام از این جماعت تروریست رنج برده اند و با دریوزگی و دنباله روی از رژیم های فاسد و جنایتکار سعی داشته اند موجودیت انگلی خود را به هر قیمت ممکن حفظ و تثبیت نمایند.
 
ابتدا منافقین به دامان فرانسه غلتیدند و در فرودگاه نظامی «بورژه» مورد استقبال قرار گرفتند. تدارک تبلیغات وسیع رسانه ای در لحظه ورود منافقین و بنی صدر خائن به این پایگاه نظامی، نشان داد فرانسه بر روی موفقیت فوری تروریستها در ایران بسیار خوشبین بوده و حساب ویژه ای برای آنها باز کرده است.
 
در همان حال، دست های ناپاک تروریست های منافق به خون مردم و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی آغشته بود. فرانسه برای سالها جولانگاه تروریسم وحشی منافقین بود و با تمامی توان و ظرفیت خود به آنها یاری رساند تا بلکه آنها بتوانند جنایات خود را توسعه و تعمیم دهند و کاری از پیش ببرند. صدام پس از نومیدی کامل فرانسه، عراق را به پناهگاه بعدی منافقین تبدیل کرد. منافقین در عراق نه تنها به خیانت علیه ملت و کشور در طول جنگ پرداختند که حتی در عراق هم به عنوان بخش اصلی ماشین سرکوب و اختناق بعثی، به هر جنایت ممکن علیه مردم مظلوم عراق از جمله کردها، شیعیان و حتی مخالفین سنی مذهب صدام و حزب منفور بعث پرداختند. اگرچه مردم عراق و سوریه و کل منطقه در طول سال های اخیر از داعش و سایر گروه های تروریستی ضربه خوردندو از این بابت دچار آسیب و رنج فراوانی شدند ولی زمینه ذهنی ملت عراق نسبت به منافقین شرور در حدی است که آنها بیش از داعش از منافقین جنایتکار نفرت دارند و آنها را به عنوان بازوی سرکوب صدام، در ایجاد فجایع بعدی، مجرم و مسئول می دانند. پس از اشغال عراق توسط آمریکا، منافقین به دریوزگی از آمریکا پرداختند و رسماً در پناه آمریکای اشغالگر قرار گرفتند. بدین ترتیب تروریست هائی که زمانی ژست ضدامپریالیستی می گرفتند و خود را دشمن آمریکا معرفی می کردند، به نوکران آمریکا در «کمپ لیبرتی» تبدیل شدند.
 
آمریکا سپس با فعل و انفعالات نه چندان پنهان، تروریست های منافق را به «آلبانی» فرستاد و امروزه سران جنایتکار همان طیف از تروریستها دوباره سر از فرانسه و «بورژه» در آورده اند! این یک «دگردیسی کامل تروریستی» برای جماعتی است که در هر فرصتی رنگ عوض می کردند و به توجیه همه چیز پرداخته و حتی قوانین شرعی را هم زیر پا می گذاشتند تا بلکه بتوانند به اهداف ناپاک و ضدانسانی خود برسند ولی پس از 37 سال هنوز هم قادر نیستند به زندگی انگلی خود خاتمه دهند و همچنان در حد و اندازه «پادوهای همیشگی» دشمنان قسم خورده ملت های منطقه ظاهر می شوند. آنچه در این میان تازگی دارد، علنی شدن روابط پنهان حامیان تروریسم با این جرثومه های فساد و جنایت است که این روزها قرعه فال به نام آل سعود اصابت کرده است. ریخت و پاش های مالی آل سعود این روزها برای «استفاده ابزاری» از منافقین به قدری آشکار شده که نگرانی هائی را در آمریکا و اروپا از نتایج بدفرجام آن دامن زده است. البته از این دیدگاه، منافقین را باید «طعمه جدید آل سعود» تلقی کرد که پس از شکست ناکامی داعش و طیف وسیع تروریست های تکفیری و سلفی در عراق و سوریه، به این «تروریست های فسیل شده» امید بسته اند تا شاید معجزه ای صورت دهند درحالی که اگر قرار بود منافقین بتوانند معجزه کنند، قطعاً امروز دنیا شاهد عزت و سربلندی صدام جنایتکار می بود و اگر منافقین هنری داشتند، خودشان را حفظ می کردند تا به این ورطه بدنامی و رسوائی سقوط نکنند. اگر آل سعود از داعش و طیف وسیع تروریست های اجاره ای از 85 کشور جهان بهره ای جز بی آبروئی بردند، از منافقین جنایتکار هم سودی عایدشان خواهد شد.
 
با اتفاقی که این روزها در فرانسه رخ داد، بار دیگر نقاب از چهره کریه حامیان تروریسم، فرو افتاد و چهره بدون نقاب مدعیان مبارزه با تروریسم که خود را به دروغ به عنوان پرچمداران این مبارزه جا زده بودند، به دنیای معاصر نشان داده شد.
 
غرب و به ویژه فرانسه، ارتجاع حقیر عرب و مشخصاً آل سعود رسوا، در این صحنه های به یاد ماندنی ثابت کردند که همچنان در جبهه حامیان تروریسم هستند و چه پست و حقیرند کسانی که به آتش جنگ و جنایت های تروریستی دامن می زنند ولی فریبکارانه سعی دارند خود را پرچمداران مبارزه نفس گیر علیه تروریست ها معرفی کنند. چه عبرت انگیز است شناسائی چهره حامیان تروریسم، وقتی آنها خود را از پشت نقاب مبارزات ضد تروریستی به ملت ها می شناسانند و به دست خود باعث رسوائی طیف تروریست ها و حامیان آنها می شوند. صحنه های حیرت انگیزی که این روزها در فرانسه به نمایش درآمد و حامیان تروریسم را رسواتر از همیشه به ملت ها و افکار عمومی جهان شناساند!

کلید واژه ها: جنایتکار آل سعود حامیان تروریسم تروریست های منافق صدام های منافق نقاب


نظر شما :