رضا نجفی استوارنامه خود را تقدیم کرد

۲۶ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۴:۲۰ کد : ۱۹۲۱۵۱۰ سرخط اخبار

رضا نجفی سفیر و نماینده دایم جدید جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین ، با تقدیم استوار نامه خود به یوری فدوتوف مدیرکل دفتر سازمان ملل متحد در وین از امروز (دوشنبه) کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته یی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رضا نجفی در دیدار با مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین ضمن اشاره به اهمیت همکاری های چند جانبه میان کشورها و آژانس های تخصصی سازمان ملل متحد در وین، بر اراده دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری ها میان دو طرف، بویژه در زمینه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین نیز با تقدیر از نقش سازنده و موثر کشورمان در مبارزه با مواد مخدر، بر تاثیر مهم این امر در ارتقای همکاری های منطقه ای در آسیای مرکزی و خلیج فارس و نقش هدایت کننده ایران در این خصوص تاکید کرد و افزود: دفتر مبارزه با جرم و مواد مخدر سازمان ملل برای گسترش همکاری با ایران در زمینه های گوناگون بویژه مبارزه با مواد مخدر آمادگی کامل دارد.

وی همچنین در پاسخ به دعوت سفیر و نماینده دایم کشورمان برای سفر به تهران، ضمن استقبال و پذیرش این دعوت اظهار داشت که در فرصت مناسب آماده سفر به جمهوری اسلامی ایران و ملاقات با مقامات ذی ربط کشورمان است.

کلید واژه ها: در وین وین مواد مخدر مخدر


نظر شما :