مجلسی ها احتمال آمدن استراو را ضعیف می دانند

۰۱ مرداد ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۵ کد : ۱۹۱۸۹۴۷ سرخط اخبار

محمد اسماعیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه خبر حضور جک استراو در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب در حد خبر بوده است، اظهار داشت: در این مورد خبر تایید شده ای به دست نمایندگان مجلس نرسیده است.

وی با تاکید بر بعید بودن موافقت مجلس برای حضور افرادی مانند جک استراو در مراسم هایی مانند تحلیف ریاست جمهوری افزود: مجلس نسبت به افراد این چنینی موضع خاص خود را دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به برخوردهای دولت انگلیس از اوایل انقلاب تا کنون با نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: انگلیسی ها طی این مدت یا خودشان توطئه گر بوده اند یا از سایر توطئه گران بر ضد نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده اند.

وی تاکید کرد: دولت انگلیس از نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

اسماعیلی با اشاره به اینکه مجلس نسبت به حضور افرادی چون جک استراو موضع دارد، ادامه داد: باید اذعان کرد که چنین درخواستی به دست نمایندگان مجلس نرسیده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در صورت اصرار دولت منتخب مبنی بر حضور جک استراو در مراسم تحلیف گفت: بعید است مجلس با توجه به سوابق با چنین موضوعی موافقت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولیت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب با مجلس است، گفت: امکان حضور جک استراو در مراسم تحلیف بسیار بعید است.

کلید واژه ها: جک استراو مراسم تحلیف


نظر شما :