دولت پاکستان 2 روز فرصت دارد

۲۷ دی ۱۳۹۱ | ۱۸:۱۴ کد : ۱۹۱۱۶۳۴ سرخط اخبار

طاهر القادری روحانی ناراضی پاکستانی پارلمان این کشور را متهم به حمایت از اوباش و اراذل کرد.به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه نیوز چاپ پاکستان، رئیس تحریک المنهج القرآن همچنین به دولت پاکستان دو روز مهلت داده تا از قدرت کنار برود.وی در سخنانی در جمع حضار در اسلام آباد گفت: پارلمان از آدمکش ها و غارتگرها که ائتلاف تشکیل داده اند حمایت می کنند اما آنها به زودی متواری خواهند شد.وی گفت: به جای اینکه در کشور از حقوق اساسی دموکراتیک حمایت شود رقابت بین فقیر و غنی تشویق می شود.

این روحانی اهل تصوف همچنین سیستم قضایی را به دو صفت "شجاعت" و "آزادی خواهی" توصیف کرد و گفت که دولت هیچ شانسی را برای این دو ارزش در گوشه قانون اساسی باقی نگذاشته است.

طاهر القادری تصریح کرد: دزدان مالیات ها هرگز نمی توانند عضوی از پارلمان بشوند و چنین افرادی نمی توانند کشور را محافظت کند و نیاز است تا افرادی وفادار و صادق، کشور را هدایت و رهبری کنند.

وی خاطر نشان کرد: چنین نمایندگانی جایشان در زندان است نه پارلمان و ترکیب پارلمان از کسانی تشکیل شده که وام هایی دریافت کرده اند و اینها نمی توانند دموکراسی را به کشور به ارمغان بیاورند.

رئیس تحریک المنهج القرآن گفت: پارلمان ما مملو از دزدان و محکومین است و اینها هستند که بعنوان وزیر و وکیل مشغول هستند. 70 درصد از اعضای پارلمان در این کشور از دادن مالیاتهایشان خودداری می کنند. آیا جایی را دیده اید که یک متهم به فساد نخست وزیر آن بشود؟

وی با متهم کردن رهبران کنونی به فرار از احکام قضایی و نظارت این نهاد بر خودشان گفت: اگر سیستم قضایی کشور در اختیار آنها بود قاضی رای دهنده [علیه نخست وزیر] را اخراج می کردند.

این روحانی مخالف و ناراضی که قرار است تظاهراتی را برای مبارزه با فساد در کشور ترتیب دهد، افزود: این راه پیمایی ها نهادهای مالی را که وام های بدون برگشت داده اند مورد بازخواست قرار خواهد داد. بر اساس قانون مقصران باید به زندان بروند اما آنها کسانی هستند که در پنج سال گذشته حاکمیت را در دست داشتند.

 

کلید واژه ها: پارلمان


نظر شما :