عکس‌هایی که «دیوید کامرون» را لو داد!

۲۴ آبان ۱۳۹۱ | ۰۱:۳۰ کد : ۱۹۰۹۱۲۶ سرخط اخبار

موضوع زندگی خصوصی سیاستمداران، عادات و رفتارها و جزيیات غیرسیاسی زندگی آنان، همواره یکی از مسائل مورد توجه مطبوعات جهان بوده است. در آخرین نمونه از این دست، روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، عکس‌هایی از دفتر کار نخست‌وزیر این کشور منتشر کرده که جرییات جالبی را درباره وی بیان می‌کند.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «دیلی میل»، روز گذشته اقدام به انتشار عکس‌هایی از دیوید کامرون کرده که وی را در حال تماس تلفنی با باراک اوباما به منظور تبریک انتخاب دوباره وی به ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد.

به نوشته این روزنامه، هر چند انتشار این عکس‌ها توسط دفتر نخست‌وزیری با هدف القای روابط نزدیک و دوستانه این دو شخصیت سیاسی انجام گرفته، جزییات جالب توجهی در آن‌ها دیده می‌شود.

بنا بر این گزارش، اما دیلی میل می‌نویسد: با نگاه دقیق‌تر به این عکس‌ها، می‌توان دریافت روابط وی با اوباما آنقدر‌ها هم که وی می‌خواهد نشان دهنده، نزدیکی نیست. یکی از این عکس‌ها، یادداشتی را نشان می‌دهد که دستیاران کامرون برای وی نوشته‌اند تا بداند باید درباره چه موضوعاتی با اوباما گفت‌و‌گو کند.

در این یادداشت به کامرون یادآوری شده که از اوباما درباره کنگره، ایران، سوریه و اقتصاد جهانی بپرسد و بر انجام دیداری از واشنگتن در ماه می تأکید کند.

از جمله دیگر مواردی که در عکس‌های کامرون مورد توجه دیلی میل قرار گرفته، وجود یک دستگاه قهوه ساز ۱۶۰ پوند، یک قوطی واکس فوری و همین طور عکس همسر کامرون، در اتاق نخست وزیری انگلیس است.



دستگاه قهوه ساز گران قیمت کامرون و واکس مشکی کفش های وی، در این عکس قابل رویت است.



برگه‌ای که حاوی یادداشت‌های دستیاران کامرون به وی است.



عکس قاب گرفته «سامانتا»، همسر دیوید کامرون که روی میز کار وی است.

کلید واژه ها: کامرون اوباما


( ۱ )

نظر شما :