نامه دانشجویان بسیجی دانشگاه امام صادق به سفیر ایتالیا

۳۰ آبان ۱۳۹۰ | ۱۴:۵۶ کد : ۱۸۰۷۷ سرخط اخبار

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) خطاب به سفیر ایتالیا نامه‌ای نوشت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای آلبرتو برادانینی، سفیر محترم ایتالیا در تهران

سلام علیکم

« به نام خداوند قوی‌تر از همه ناوهای آمریکایی...»

جمله‏ بالا جمله‌ای بود که شهید ادواردو آنیلی را به انقلاب اسلامی ایران علاقمند کرد. جمله‌ای که در شبکه دو تلویزیون ایتالیا در سال‌های اول انقلاب مردم ایران توسط رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بیان شد و شاید اگر این جمله را ادواردو نمی‌شنید، هیچ وقت هم کشته نمی‌شد. حتما از همین شکست رسانه‏ای است که همواره پیروزی‏های جمهوری اسلامی در رسانه‏هایتان سانسور می‏شود. لابد تجربه همان برنامه است که بیداری مردم کشورتان را نمایش نمی‏دهید. امروز ایتالیا بیدار شده است. صهیونیست‏های تروریست این مولدان خشونت و ترور در عصر معاصر، تمامی تلاش خویش را برای نشان ندادن 99 درصد مردم ایتالیا به کار انداخته‌اند؛ درست همانند روزی که نتوانستند راه روشنگرانه ادواردو آنیلی را ببینند و او را به صورت کاملا غیر طبیعی از سر راه خویش برداشتند. اما «بیداری ایتالیایی» و در امتداد بیداری سایر کشورهای اروپایی آغاز شده است.

ما دانشجویان مسلمان ایرانی از این‌که نخست‏وزیر فاسد و ضد اخلاق ایتالیا در پیشگاه مردم بیدار ایتالیا با حقارت استعفا کرد، مسروریم و معتقدیم لیاقت مردم فهیم ایتالیا بیش از آن بود که چنین فردی در مسند خدمت به آنان قرار گیرد. ما به دقت حوادث ایتالیا را پیگیری نموده و امیدواریم جمعیت 99 درصدی مردم ایتالیا بتوانند با پایداری در هدف و راهشان، دست صهیونیست‌ها و ثروت‏اندوزان یک درصدی حاکم برسرنوشت آن کشور را کوتاه نمایند. بدانید آنچه وعده خداست، آن است که مستضعفین وارثان زمین خواهند بود و این وعده الهی در کتب الهی چون زبور، تورات، انجیل و قرآن ثبت است.

پیوست این نامه مستند « ادواردو » است که روزی خود را به آب و آتش زدید که در ایران پخش نشود. اما امروز در مغازه‌‏ها و بازارهای ایران و کشورهای منطقه خاورمیانه، این مستند وجود دارد و در سالگرد شهادت ادواردو در سر تا سر نقاط ایران، این فیلم نمایش داده شد. در سالگرد قتل ادواردو آنیلی توسط صهیونیست‏های کودک‏کش، نام او و نام دوست شفیقش « شهید لوکا گائناتی لاواتللی » را که او هم 4 سال پیش به طور مشابه کشته شد، بار دیگر زنده می‏کنیم و به تمامی مستضعفین عالم و حق‏جویان ایتالیایی نوید حاکمیت یکتاپرستی و نابودی بت بزرگ سرمایه داری را می‏دهیم.

در پایان از دولت‌مردان ایتالیایی به ویژه نخست وزیر جدید این کشور جناب آقای ماریو مونتی درخواست می‏کنیم تا با شنیدن مطالبات مردم، راه برلوسکونی را ادامه ندهند و با دست برداشتن از نظام سرمایه‌داری و جایگزینی نظام عدالت محور، گمشده بشر را که همان معنویت و صلح و عدالت است، به مردم ایتالیا هدیه کند تا سرمشقی برای دیگر دولت‏های اروپایی باشد.

 


نظر شما :