همسر عرفات اتهامات دادگاه تونس را رد کرد

۱۰ آبان ۱۳۹۰ | ۱۵:۵۸ کد : ۱۷۵۴۱ سرخط اخبار
همسر یاسر عرفات اتهامات مطرح‌شده علیه وی در تونس را رد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، سهی عرفات، همسر یاسر عرفات، رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه از مالت اعلام کرد: تمامی اتهاماتی را که رسانه‌ها علیه من اعلام کرده‌اند، رد می‌کنم. من آماده رویارویی با این پرونده فساد مطرح شده هستم. حاضرم اسنادی که در اختیار دارم را ارائه کنم و یک وکیل تونسی را مامور ارائه این اسناد کردم.

وی از صدور هرگونه حکم جلب علیه خود اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: رسما هیچ‌گونه اطلاعی درباره صدور حکم جلبم به من داده نشده و من هیچ اطلاعی دراین خصوص ندارم.

همسر عرفات خاطرنشان کرد: من هیچ ارتباطی با پرونده مدرسه بین‌المللی که از سال 2007 مطرح شده، ندارم. من اسنادی رسمی در اختیار دارم که نشان می‌دهد، از سهم خودم در این مدرسه کناره‌گیری کردم و به نفع اسماء محجوب، خواهرزاده لیلا طرابلسی، همسر رئیس‌جمهوری مخلوع تونس کنار کشیدم.

وی افزود: اموالی که در سرمایه‌گذاری این مدرسه بین‌المللی به اشتراک گذاشتم، وامی از بانک مسکن تونس به ارزش 300 هزار دینار بود. من بخشی از این وام را پرداخت کردم و زمانی که سهمم را فروختم، تنها مبلغ 30 هزار دینار تونسی به من برگردانده شد.

سهی عرفات تاکید کرد: من هیچ ارتباطی با هیچ پرونده‌ای که نام لیلا بن علی در آن باشد، ندارم.

سخنگوی رسمی وزارت دادگستری تونس تصریح کرده بود که دستگاه قضایی این کشور حکم جلب بین‌المللی سهی عرفات را درخصوص پرونده فساد مالی صادر کرده است.


نظر شما :