خانواده قذافی به آفریقای جنوبی می‌روند

۰۳ آبان ۱۳۹۰ | ۱۸:۵۱ کد : ۱۷۳۵۱ سرخط اخبار

خانواده معمر القذافی که در الجزایر ساکن هستند تصمیم گرفته‌اند تا به جای عزیمت به یک کشور خلیجی در آفریقای جنوبی اقامت کنند.

به گزارش فارس، یک منبع نزدیک به خانواده قذافی به روزنامه الشروق الجزایر اعلام کرد که خانواده قذافی همچنان در الجزایر هستند، این روزنامه نوشت که این افراد شامل صفیه و عایشه همسر و دختر قذافی  و هانیبال و محمد قذافی در الجزایر هستند و به زودی به آفریقای جنوبی سفر خواهند کرد، این منبع البته تاریخ دقیقی برای این سفر ذکر نکرده است.

این منبع در مورد اینکه انتخاب الجزایر برای عزیمت به انتخاب خود این خانواده بوده یا اینکه الجزایر آنها را به این موضوع ترغیب کرده باشد، گفت که انتخاب این کشور از سوی خانواه قذافی بوده است، خانواده قذافی دو کشور سوریه و آفریقای حنوبی را برای عزیمت انتخاب کرده بودند که برخی منابع نزدیک به خانواده، آنها را از عزیمت به سوریه بازداشته و گفته‌اند که به آفریقا بروند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که اخیرا اعلام شده بود الجزایر مذاکراتی را با یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای انتقال خانواده قذافی به این کشور انجام داده است، مناسبات دولت الجزایر با خانواده قذافی بعد از آن تیره شد که عایشه القذافی با نادیده گرفتن دستور دولت این کشور در زمینه عدم مصاحبه با رسانه‌های خارجی یک مصاحبه مطبوعاتی انجام داد.

این منبع در مورد رد اقامت در این کشور خلیجی از سوی خانواده قذافی گفت که این کشور فرزندان پسر قذافی را نمی‌پذیرفت، اما آفریقای جنوبی همه خانواده قذافی را بدون استثنا می‌پذیرد، به همین علت خانواده ترجیح داده که به این کشور سفر کند.



نظر شما :