افزایش احتمال مرگ مبارک

۰۳ آبان ۱۳۹۰ | ۱۶:۱۰ کد : ۱۷۳۳۷ سرخط اخبار

همسر حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر در دیداری غیرمعمول با لباسی که بیشتر به لباس عزا می‌نمود،‌ از دو پسرش جمال و علاء مبارک در زندان طره، در قاهره دیدار کرد که این اقدام خبرها را درباره مرگ مبارک، قوت می‌دهد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه مصری الدستور، بعد از ظهر روز گذشته در دیداری غیرعادی و با اجازه عبد‌المجید محمود، دادستان کل، سوزان مبارک به دیدار دو پسرش جمال و علاء در زندان طره رفت.
 
سوزان در این دیدار تنها نبود بلکه همسران جمال و علاء مبارک و پسر جمال نیز همراه او بودند و سوزان لباسی مشکی که بیشتر به لباس عزا می‌نمود، برتن داشت و نه تنها او که همراهانش نیز بسیار گرفته و ناراحت به‌نظر می‌رسیدند.
 
این دیدار در ساعتی خارج از زمان دیدار و ملاقات با زندانیان صورت گرفت و به همین دلیل با ابهامات و علامت سؤال‌های بسیاری همراه بود و از یک ساعت کامل یعنی از 4 تا 5 بعد از ظهر به‌طول انجامید.

حاضران دیدند که سوزان وضع روحی بسیار آشفته‌ای دارد و پس از ملاقات با پسرانش چهره جمال و علاء مبارک هم درهم رفت و آثار ناراحتی بر آن ظاهر شد.

دو روز گذشته رسانه‌های مصری خبری از مرگ مغزی مبارک داده بودند که این خبر همان روز توسط وکیل مبارک و یک منبع بیمارستانی که مبارک در آن بستری است، تکذیب شد.

این درحالی است که یک منبع پزشکی در بیمارستان العالمی اعلام کرد که مبارک به ویروسی ناشناخته مبتلاست و آزمایش‌ها برای یافتن نوع ویروس وی در حال انجام است.

این منبع افزود: با بهبود وضعیت مبارک از مغز وی عکس‌برداری انجام خواهد شد و آزمایش‌های لازم به عمل خواهد آمد تا مشخص شود که وی مبادا مبتلا به سرطان مغز باشد.

این منبع پزشکی تاکید کرد که وضعیت جسمی مبارک اصلا رضایت بخش نیست. حرکت وی اندک است و تنها با ویلچر می‌تواند به این طرف و آن طرف برود.


نظر شما :