حماس: روابط ما با ایران همچنان مستحکم است

۰۳ آبان ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۱ کد : ۱۷۳۳۴ سرخط اخبار

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن رد اخبار مربوط به وجود بندهای محرمانه در توافقنامه تبادل اسرا تاکید کرد که روابط حماس با جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و پابرجاست.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"معا"، "عزت الرشق" طی اظهاراتی مطبوعاتی وجود هر گونه توافق محرمانه بین مصر، اسرائیل، آمریکا و حماس را رد کرد و گفت که این اخبار تنها شایعاتی است که هدف از آن کاستن از اهمیت تبادل اسرا و سرپوش گذاشتن بر تسلیم اسرائیل در برابر حماس و مقاومت است.
 
وی افزود: اخبار مربوط به تغییر استراتژی و مواضع حماس در منطقه "دروغ محض" است.
 
الرشق هر گونه تصمیم حماس برای تغییر مقر این جنبش از دمشق به مکان دیگر را رد و تاکید کرد: حماس به دنبال مکان جایگزین نبوده و نیست و هیچ تغییر و تحولی در تصمیم این جنبش برای باقی ماندن در دمشق بوجود نیامده است.
 
این عضو حماس درباره روابط با ایران نیز تصریح کرد: تغییری در روابط ما با ایران بوجود نیامده است، این روابط استوار و مستحکم است و مشارکت گسترده حماس در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه نیز شاهدی بر آن است.
 
الرشق در ادامه در خصوص روابط حماس با آمریکا نیز اظهار داشت: ما به دنبال حمایت آمریکا نیستیم این یک شایعه رسانه‌ای احمقانه است زیرا می‌گوید که حماس تغییر مقر خود را با دولت آمریکا که حامی رژیم اشغالگر و مخالف خواسته‌های ملت فلسطین بررسی می‌کند.



نظر شما :