اوباما بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکاست

۲۶ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۹:۰۵ کد : ۱۵۵۲۹ سرخط اخبار

فرماندار تگزاس و نامزد جمهوری خواهان در رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا شد اوباما را به عنوان "بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا" محکوم کرد و خواستار جایگزینی وی با فردی شد که به آمریکا علاقه‌مند باشد!

به گزارش  ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی‌تلگراف، ریک پری، فرماندار تگزاس که هفته گذشته به عنوان نامزد جمهوری خواهان وارد عرصه رقابت‌ها برای کسب عنوان ریاست‌جمهوری آمریکا شد، اعلام کرد که مردم آمریکا واقعا می‌خواهند فردی شایسته به عنوان فرمانده کل قوا منصوب شود.

پری خاطرنشان کرد: آیا تاکنون این اتفاق افتاده که فردی که هرگز فرماندهی نظامی در اختیار نداشته به عنوان فرمانده کل قوا به ایفای نقش بپردازد؟

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: رئیس‌جمهوری این شانس را داشت که به کشورش خدمت کند. من مطمئن هستم که وی در مقطعی از زمان تصمیمی اتخاذ کرده که نمی‌خواسته انجام دهد.

پری در ایالت‌ آیوای آمریکا اعلام کرد: در صورتی که اوباما در بازه زمانی اکنون تا انتخابات دستور چاپ پول بیشتری بدهد .... نمی‌دانم واکنش شما در آیوا به وی چه خواهد بود، اما ما در تگزاس رفتار شدیدا زشتی با وی خواهیم داشت. از نظر من چاپ پول بیشتر برای حضور در عرصه سیاسی در این مقطع زمانی به خصوص در تاریخ آمریکا اشتباه فاحشی است.

ورود دیرهنگام پری به رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تاثیر بسزایی در این رقابت داشته است. براساس نتایج آخرین نظرسنجی راسموسن، پری در حال حاضر از حمایت 29 درصد رای‌دهندگان آمریکایی برخوردار است.

این در حالی است که سایر نامزدها از جمله میت رامنی با 18 درصد محبوبیت و میشل باکمن با 13 درصد نسبت به پری در جایگاه پایین‌تری قرار دارند.



نظر شما :