جزییات تازه از جلسه قذافی و امام موسی صدر

۲۳ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۸:۱۱ کد : ۱۵۴۱۹ سرخط اخبار
نماینده شورای انتقالی لیبی در قاهره تاکید کرد: رژیم معمر قذافی امام موسی صدر را پس از گفت ‌وگویی درباره مذهب شیعه به شهادت رساند.

به گزارش العالم عبدالمنعم الهونی، نماینده شورای انتقالی لیبی در قاهره در گفتگو با روزنامه المصری الیوم از دلیل مفقود شدن امام موسی صدر و همراهانش در جریان سفرش به لیبی پرده برداشت.

الهونی گفت: در جریان سفر امام موسی صدر و همراهانش به لیبی، بین او و قذافی گفت و گویی پیش آمد؛ همان طور که می دانید قذافی مدعی آگاهی از همه امور سیاسی و دینی است.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار قذافی به مذهب تشیع پرداخت و در آن تشکیک کرد؛ ولی پاسخ امام موسی صدر بسیار سخت بود، و او قذافی را به ناآگاهی از علوم دین اسلامی بصورت کلی و همچنین ناآگاهی از مذهب شیعه و سنی متهم کرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم، نماینده شورای انتقالی لیبی در قاهره افزود: پس از آن قذافی به امام موسی صدر دشنام داد؛ امام صدر نیز در مقابل قذافی را به خیانت و مزدوری متهم کرد.

الهونی در ادامه گفت: پس از آن قذافی خواستار قتل امام موسی صدر و همراهانش شد؛ بعد از چند روز آنها در حضور قذافی و در اقدامی جنایتکارانه بصورتی کشته شدند که هیچ انسانی نمی تواند آن را تصور کند

نظر شما :