احداث 10 هزار واحد مسکونی دیگر در ونزوئلا به ایران واگذار شد

۲۳ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۵:۲۸ کد : ۱۵۴۰۱ سرخط اخبار
به گزارش واحد مرکزی خبر پس از اجرای موفق طرح های خانه سازی شرکت های ایرانی در ونزوئلا ، قرارداد ساخت ده هزار واحد مسکونی دیگر نیز میان وزارت مسکن ونزوئلا و یک شرکت ایرانی پیمانکار خانه سازی در کاراکاس امضا شد.

آقای مولینا وزیر مسکن ونزوئلا در مراسم امضای این قراداد بزرگ با اشاره به روابط خوب دو کشور و موفقیت های قابل قبول شرکت های ایرانی در کشورش گفت شرکت های خانه سازی ایرانی کارنامه موفقی در اجرای تعهدات خودشان دارند و بسیار حرفه ای و استاندارد کار می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد خانه هایی که پیشتر این شرکت ها در شهرهای مختلف ونزوئلا ساخته اند خیلی مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.

تاکنون ده هزار واحد مسکونی از سوی یک شرکت ایرانی (کیسون) احداث و تحویل شده است و ساخت هفت هزار واحد مسکونی دیگر نیز از سوی یک شرکت دیگر ایرانی (خانه سازی ایرانیان) در مراحل پایانی کار قرار دارند.

بر پایه این گزارش ؛ مصری سفیر کشورمان نیز درباره امضا این قراداد مهم گفت علاوه بر گستردگی این طرح همکاری مشترک از نظر اقتصادی و مالی، خانه سازی و احداث سرپناه برای مردم از جنبه انسانی نیز مورد توجه و افتخار است.

ارزش این قراداد امضا شده برای احداث ده هزار واحد مسکونی بیش از یک میلیارد دلار است و این واحدها در سه شهر ونزوئلا از سوی شرکت ایرانی (کیسون) و در مدت هجده ماه احداث می شوند.


نظر شما :