محمود عباس دیکتاتور است

۰۸ مرداد ۱۳۹۰ | ۲۱:۳۱ کد : ۱۴۹۷۸ سرخط اخبار
محمد دحلان با دیکتاتور خواندن محمود عباس تاکید کرد که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین قصد دارد با دامن زدن به درگیری‌های درون حزبی افکار عمومی را از مساله رکود روند آشتی ملی فلسطین منحرف کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد دحلان، یکی از رهبران سابق جنبش فتح در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای الحیاة عنوان داشت: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیکتاتور بوده و جنبش فتح را از بین می‌برد.

وی در ادامه افزود: من در این جنبش هستم و به فعالیت خود ادامه می‌دهم. این جنبش ملک شخصی محمود عباس نیست.

دحلان همچنین عنوان داشت: عباس سعی می‌کند تا اختلافات شخصی ما را اختلافات ملی نشان دهد که این مساله نادرست است. وی تنفر خود را از فتح و اعضای این جنبش مخفی نکرده و برای از بین بردن آن تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش می‌کند تا درگیری‌های داخلی در جنبش فتح همچنان ادامه پیدا کند تا بدین وسیله افکار عمومی منحرف شده و کسی متوجه رکود روند آشتی ملی فلسطین نشود.

دحلان همچنین عنوان داشت: عباس می‌خواهد مسئولیت شکست خود را متوجه دیگران کند و جدایی میان کرانه باختری و نوار غزه را نهادینه کند.

وی در ادامه افزود: من در مقابل محمود عباس به وسیله راهکارهای قانونی و با استفاده از قوانین می‌ایستم، اما مانند عباس به فکر انتقام‌جویی نیستم. این ننگی برای محمود عباس است.

دحلان همچنین عنوان داشت: اعتراف می‌کنم که پیشتر هم‌پیمان عباس بودم. من همواره از وی دفاع می‌کردم.

محمود دحلان از سوی کمیته مرکزی جنبش فتح به ارتکاب جرایم مختلف از جمله از بین بردن امنیت ملی و گردآوری اموال به طور غیرقانونی متهم شده است. 

نظر شما :