القاعده خواستار قتل خاندان سعود شد

۰۸ مرداد ۱۳۹۰ | ۱۵:۴۰ کد : ۱۴۹۶۰ سرخط اخبار
واحد مرکزی خبر - یکی از رهبران القاعده در یمن روز جمعه در پیامی صوتی بر روی اینترنت، قتل خانواده سلطنتی عربستان را خواستار شد.

مرکز آمریکایی رصد پایگاه های اینترنتی موسوم به (سایت) در این باره گفت : قاسم الریمی، رهبر نظامی القاعده در شبه جزیره عربستان در پیامی گفت پادشاه عربستان، یکی از فرزندانش که وزیر کشور و فرزند دیگرش محمد، همگی کافر بوده و باید کشته شوند .

قاسم الریمی در پیام صوتی هفت دقیقه ای خود گفت مقامات سعودی در پنجم فوریه گروهی از زنان را که در مقابل مقر وزارت کشور تظاهرات کرده و آزادی نزدیکان در حبس خود را خواستار شده بودند، دستگیر کردند.

وی افزود مقامات سعودی این زنان را با وعده آنکه با محمد بن نایف معاون وزیر کشور دیدار کرده و در مورد آزادی زندانیان با وی گفتگو کنند، سوار بر خودروهای بزرگی کرده ولی آنها را به زندان بردند و ده روز است که این زنان در حبس به سر می برند.

 به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، گفته می شود نزدیکان این زنان بازداشت شده در سال های دو هزار و سه و دو هزار و چهار در راستای برنامه دولت سعودی در مبارزه با اعضای القاعده و در بحبوحه حملات این گروه به تاسیسات نفتی و خارجی ها در عربستان بازداشت شدند.

نظر شما :