دختران روسی کمک حال پوتین

۰۱ مرداد ۱۳۹۰ | ۲۰:۴۱ کد : ۱۴۸۱۹ سرخط اخبار
مهر- خیابانهای پایتخت روسیه در روزهای اخیر شاهد حضور دختران جوانی است که با انتخاب نام "ارتش پوتین" برای خود برای ورود دوباره مرد یخی به کرملین تلاش می کنند.

به گزارش روزنامه گاردین، تجمع اصلی این دختران روز پنجشنبه 30 تیر برگزار و دیروز نیز تکرار شد.

این دختران که تی شرت های صورتی رنگ بر تن داشته و بر روی آن جمله "ارتش پوتین را ملاقات کنید" نقش بسته است با تجمع در خیابانها و میدانهای اصلی شهر مسکو در حمایت از ولادیمیر پوتین شعار سر می دهند.

این دختران حتی در برخی اوقات اقدام به شستن خودروهای موجود در خیابان کرده و از انجام دادن حرکتهای تحریک آمیز نیز خودداری نمی کنند.

علاوه بر این اقدامات، این دختران با خود نوشته هایی را حمل می کنند که در آنها از دختران جوان و زیبای روسی برای حضور در ارتش پوتین دعوت شده است.

علاوه بر ارتش پوتین، جنبشی نیز با نام "جنبش سراسری حمایت از پوتین" در روسیه شکل گرفته که اهداف بلند مدتی را برای خود دنبال می کند.

اهداف اعلام شده از سوی جنبش سراسری حمایت از پوتین، در واقع ادامه خط مشی نخست وزیر کنونی روسیه در آینده است. این جنبش خواستار حمایت از خط مشی پوتین، به عنوان رهبر روسیه، حتی پس از انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری و زمانی است که وی از سمت ریاست جمهوری کنار رود.

این گروه ابتکاری که نخستین بار اعضای آن به منظور حمایت از رئیس جمهور در 15 نوامبر در شهر توری گرد هم جمع شدند، قصد دارد پس از انتخابات ریاست جمهوری، بر عملکرد کسانی که در روسیه به قدرت می رسند، نظارت داشته باشد.

به نوشته گاردین، کمتر از پنج ماه به برگزاری انتخابات پارلمانی روسیه مانده و در سال آینده نیز این کشور شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

در این میان هر چند پوتین و "دیمیتری مدودف" رئیس جمهور روسیه هیچ یک به صراحت اعلام نکرده اند که در انتخابات سال آتی با یکدیگر رقابت می کنند، اما شواهد بیانگر آن است که هر یک از این افراد راه جداگانه ای را برای خود در انتخابات در پیش گرفته اند.


نظر شما :