پيام هشدارآمیز ميرحسين موسوی درباره نتيجه انتخابات

۲۳ خرداد ۱۳۸۸ | ۲۰:۱۱ کد : ۴۹۲۰ اخبار اصلی
مهندس مير حسين موسوى بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دهم که با بهت و اعتراض نامزدها و مردم همراه بوده است، پيامى را منتشر کرد که متن آن در ذیل می آید.
پيام هشدارآمیز ميرحسين موسوی درباره نتيجه انتخابات

ملت شريف ايران

نتايجى که براى دهمين دوره انتخابات رياست جمهورى اعلام شد بهت آور است مردمى که در صفهاى طولانى اخذ راى شاهد ترکيب آرا بودند و خود مى دانند که به چه کسى راى داده اند با حيرت تمام به شعبده بازى دست اندرکاران انتخابات و صدا و سيما نگاه مى کنند. آنان اينک بيش از هميشه به دنبال آن هستند که بدانند چگونه و توسط چه کسانى و مقاماتى طرح اين بازى بزرگ ريخته شده است. اينجانب ضمن اعتراض شديد به روند موجود و تخلفات آشکار و فراوان روز انتخابات هشدار مى دهم که تسليم اين صحنه آرايى خطرناک نخواهم شد. نتيجه آنچه که از عملکرد متصديان بى امانت ديده ايم و مى بينيم جز تزلزل ارکان نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران و حاکميت دروغ و استبداد نيست. اينجانب طبق وظيفه شرعى و ملى خويش به افشاى رازهاى پشت سر اين روند پرمخاطره خواهم پرداخت و آثار نابود کننده آن را بر سرنوشت کشور توضيح خواهم داد و ترس آن دارم که ادامه وضع موجود همه نيروهاى موثر در نظام را به توجيه گرانى دروغگو در مقابل مردم تبديل کند و دنيا و آخرت آنان را در معرض لطمه هاى جبران ناپذير قرار دهد.

به مسوولان توصيه مى کنم بيش از آن که دير شود اين روند را فورا متوقف کنند و همگى به خط قانون و امانتدارى از آراى ملت بازگردند و بدانند که خروج از عدالت مشروعيت زداست. آنان بيش از هر کس ديگر از اين حقيقت باخبرند که در اين کشور انقلابى بزرگ و اسلامى صورت گرفته است. کمترين پيام انقلاب ما اين است که مردم آگاهند و در برابر کسانى که با تقلب روى کار بيايند تمکين نخواهند کرد.

اينجانب از همين فرصت استفاده ميکنم و ضمن تشکر از عواطف ملت بزرگوار ايران به آنان تذکر مى دهم که ايران اين موجود آسمانى متعلق به آنان است و نه متقلبان، اين آنان هستند که بايد با هوشيارى خود از آن حفاظت کنند. خائنين به آراء مردم ابايى از آن ندارند که اين خانه پارسايان به آتش کشيده شود. ما موج عقلانيت سبز خود را که برگرفته از تعاليم دينى و علايق ملت ما به اهل بيت پيامبر(ص) است با تمامى شور ادامه مى دهيم و با شورش دروغ که در کشور طغيان کرده و چهره آن را آلوده است مبارزه ميکنيم، اما اجازه نخواهيم داد که حرکات ما شکل کور به خود بگيرد.

جا دارد از يکايک شهروندانى که براى رساندن اين پيام سبز هر کدام ستادى بودند و تمامى ستادهاى مردمى و رسمى که در انتخابات فعاليت ميکردند سپاسگذارى کنم و تاکيد نمايم که تا رسيدن به نتيجه اى که کشور ما لايق آن است همچنان به حضور و تلاش آنان نياز است.

و ما لنا الا نتوکل على الله و قد هدانا سبلنا و لنصبرن على ما اذيتمونا و ع لى الله فليتو کل المتوکلون


( ۱ )

نظر شما :