انفجار در خط لوله گاز ایران و ترکیه

۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۱ کد : ۱۹۹۰۴۵۷ سرخط اخبار

  به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه‌های ترکیه از وقوع انفجار در خط لوله انتقال گاز ایران به این کشور در نزدیکی مرز گوربولاک خبر دادند.
این انفجار حوالی ساعت شش صبح به وقت محلی امروز در نزدیکی مرز گوربولاک ازتوابع شهرستان دوغوبایزیت از استان آغری واقع در شرق ترکیه رخ داد و گفته می‌شود ارتفاع آتش به حدود ۴۰ متر می‌رسد.
بر اساس این گزارش و همزمان با انفجار خط لوله ، نیروهای ارتش ترکیه با افراد پ ک ک در منطقه گوربولاغ در نزدیکی مرز ایران درگیر شدند.
هنوز گزارشی در باره علت این انفجار منتشر نشده و نیرو‌های اطفای حریق برای خاموش کردن آتش منتظر خالی شدن گاز موجود در لوله هستند.

کلید واژه ها: ایران و ترکیه


( ۱ )

نظر شما :

علی ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۱
من ساکن یک شهرک مسکونی در استان هرمزگان هستم که با وجود اینکه سالهات گاز تا 15 کیلومتری اینجا آمده اما مردم هنوز مجبورند مدام کپسول و پیکنیک پر کنند ، بخاطر نبود لوله کشی گاز و هر سال وعده میدهند زمستان سال بعد گاز وصل میشه ، چطور برای 15 کیلومتر میگن پول نداریم ، اما پول دارند هزاران کیلومتر لوله بکشن و به ترکیه گاز مفت و ارزان بدهند ، صدا و سیما اگر 24 ساعته رو مخ امثال من راه بره که ما خوبیم ، امثال ما این چیز ها رو میبینیم و مقایسه میکنیم و همین میشه که اعتماد بین مردم سالهاست از بین رفته و به این راحتی درست شدنی نیست