غیب‌پرور: امیدواریم سفرهای سرزده به  اجلاس‌های خارجی ناشی از استیصال نباشد

۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۹ کد : ۱۹۸۵۷۸۶ سرخط اخبار

مشاورعالی فرمانده کل سپاه گفت: خدا نکند برخی سفرهای سرزده به اجلاس‌های خارجی از روی استیصال و خودباختگی باشد و خدا نکند زانوهای مسئولان ما بلرزد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سردار غلامحسین غیب‌پرور، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز (دوشنبه ۴ شهریور) در اوّلین جشنواره «کارمند تراز انقلاب اسلامی» که از سوی بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد، با تبریک هفته دولت و روز مباهله گفت: انقلاب اسلامی ادامه حرکتی است که در صدر اسلام راه افتاد و حکومت توحیدی را بر مبنای ولایت به جهانیان عرضه کرد.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب، پستی و بلندی‌های زیادی دیده‌ایم، گفت: زمانی در مقابل این اندیشه، احزاب صدر اسلام ائتلاف کردند و امروز نیز در این چهل سال، احزاب مدرنیته و کانون‌های قدرت و ثروت و دنیای زر و زور و تزویر ائتلاف کردند تا انقلاب کمر راست نکند.

غیب‌پرور با اشاره به دفاع مقدّس گفت: هشت سال در شرایطی فوق‌العاده سخت، جنگی‌را بر ما تحمیل کردند که ۹۰ هزار بسیجی به‌شهادت می‌رسند و ۲۸ هزار آن از قشر شریف کارمند هستند.
 
فرمانده سابق بسیج با بیان اینکه ددمنشی‌های دشمن ادامه دارد و در آینده هم ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: اگر از ما بپرسند که این دشمنی‌ها تا چه روزی ادامه خواهد داشت، خواهیم گفت تا زمانی که حق در جلوه انقلاب اسلامی به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهد.

غیب‌پرور با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی گفت: کارمند تراز انقلاب، باید جایگاه خودش را بداند و فهم عمیق از انقلاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه نسخه دوران دفاع مقدس به درد امروز ما می‌خورد، تصریح کرد: اگر به این نسخه بی‌توجه باشیم شکست خواهیم خورد و عدم فتح‌الفتوح در انتطار ماست.

فرمانده سابق بسیج ادامه داد: در دفاع مقدّس، حرکتی را آغاز نمی‌کردیم مگر اینکه دشمن را می‌شناختیم و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خودی را هم در نظر می‌گرفتیم.

غیب‌پرور با بیان اینکه داشته‌های انقلاب زیاد است و انقلاب بر اساس همین داشته‌ها تا کنون پابرجا بوده، گفت: بی‌تردید بزرگترین نعمت، نعمت ولایت است. چقدر انسان‌های آزاده که در طول قرن‌ها آمدند تا یک روز تحت ولایت، حکومتی را تشکیل دهند اما نشد و امروز، خدا در زمان حیات ما این نعمت را محقق کرده است.

وی با تقدیر از ایستادگی مردم پای اهداف انقلاب گفت: چهل سال است چوب لای چرخ این مردم نجیب می‌گذارند تا نفس راحتی نکشند امّا روز به روز به درخشندگی چهره مردم افزوده می‌شود و برکات انقلاب ناشی از همین پایمردی مردم است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: جوانان ما مومنانه پای انقلاب ایستاده‌اند و هر روز شاهد ده‌ها ابتکار و اختراع از سوی آن‌ها هستیم. همه این‌ها به‌ برکت انقلاب است، چرا که انقلاب راه‌ها را باز کرده وگرنه این‌کشور همان کشوری است که رژیم گذشته، توانایی‌های ملّت آن را تحقیر می‌کرد.

غیب‌پرور با بیان اینکه جای تاسف است که گاهی رفتارهایی مشاهده می‌شود که بوی خیانت می‌دهد، گفت: دستگاه‌های حاکمیتی در مقابله با فساد وظیفه‌ای دارند و آحاد مردم هم وظایفی دارند.

وی، خودپالایشی را وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی دانست و گفت: دولت باید دائما خودپالایشی کند، چرا که وجود یک عنصر فاسد در یک نهاد، تمام فضا را تحت شعاع قرار می‌دهد.

غیب‌پرور ادامه داد: اینکه پهپاد آمریکایی‌هه  ساقط می‌شود، نتیجه کار فرزندان این سرزمین است و آن‌ها هستند که در مقابل گردن‌کشی روباه کثیف، مردانه می‌ایستند و قلدری آن‌ها را پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت دولتمردان باید روحیه انقلابی خود را بازیافت کنند، اظهار داشت: ای کاش ارکان دولت ما به این باور برسند که راهبرد اصلی پیشرفت و سربلندی، مقاومت است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: تا زمانی که باور نکنیم که می‌توانیم روی پای خودمام بایستیم و دنیا چیزی به ما نخواهد داد، به‌جایی نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه من قضاوتی درباره حضور یکی از مسئولان کشور در اجلاس جی۷، و بازگشت زودهنگام از آن اجلاس ندارم، گفت: خدا نکند این رفت و آمدها، از روی استیصال و خودباختگی باشد. خدا نکند زانوهای مسولان ما بلرزد.

غیب‌پرور ادامه داد: امروز در جایگاهی هستیم که مورد تحسین جهانیان قرار گرفته‌ایم. چه کسی جرات می‌کرد به آمریکایی‌ها بگوید کلاه شما کج است.

کلید واژه ها: سردار غیب پرور محمد جواد ظریف


( ۳ )

نظر شما :

محمد ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۲۰
اقای غیب پرور در تمام مدتی که اقای ظریف وزیر امور خارجه ایران بوده تمام سفرهایش بنا به دستور مقامات بوده است و گزارش گفتگوهایش هم بلا فاصله بعد از سفر به ان مقام گزارش شده پس شما زیاد نگران سفرهای ایشان نباشید . انشاالاه که نتیجه بگیرد و ایران به ارامش برسد .
محمد ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۸
تا الان شده که جواد ظریف درباره مسائل نظامی حرفی بزنه و دخالتی کنه ؟
تماشاگر ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۹
ایران تنها کشوری است که همه در خصوص مسائلی که ربطی به حوزه مسئولیت آنها ندارد اظهار نظر می کنند و نسخه می پیچند. متاسفم بابت این همه در هم ریختگی افراد و مسائل