بررسی موضوع اخراج ایرانیان از امارات در مجلس

۱۵ تیر ۱۳۹۲ | ۲۱:۵۸ کد : ۱۹۱۸۲۵۵ سرخط اخبار

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت که این کمیسیون بعد از تعطیلات مجلس موضوع اخراج ایرانیان از امارات را مورد بررسی قرار می دهد.

وحید احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رویکرد اخیر امارات متحده عربی در اخراج ایرانیان مقیم این کشور بدون هیچ دلیلی گفت: در حال حاضر این اقدام کشور امارات از ناحیه مراجع مربوطه در دست بررسی است و طبیعتا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز بعد از تعطیلات مجلس به بررسی این موضوع می پردازد.

وی با این پیش بینی که موضوع اخراج ایرانیان از امارات به کمیته سیاست خارجی برای بررسی بیشتر ارجاع می شود، افزود: بعد از ارجاع، این کمیته با حضور مسوولان از دستگاه های مختلف به بررسی اقدامات انجام شده پرداخته و بعد از آن راهکارهایی را برای رفع این مشکل در قالب گزارشی به کمیسیون ارایه می دهند.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد که گزارش کمیسیون در این رابطه به مسوولان ارایه می شود تا مشکل ایرانیان مقیم امارات حل شود.

احمدی در پایان یادآور شد: تاکنون گزارشی در این رابطه به کمیسیون ارایه نشده است ولی حتما به دلیل اهمیت مشکل به وجود آمده برای ایرانیان مقیم امارات کمیسیون این موضوع را مورد رسیدگی قرار می دهد.

کلید واژه ها: سیاست خارجی


نظر شما :