محکومان به اعدام به جنگ اسد می‌روند

۲۰ آذر ۱۳۹۱ | ۱۹:۱۰ کد : ۱۹۱۰۱۹۴ سرخط اخبار
تلویزیون سوریه با انتشار سندی محرمانه اعلام کرد، دولت عربستان محکومین به اعدام در این کشور را برای مبارزه علیه نظام بشار اسد به سوریه اعزام می کند.
 
به گزارش ایسنا، تلویزیون سوریه با انتشار سندی محرمانه فاش کرد: مقامات عربستان صدها تن از خطرناکترین مجرمانی را که به دلایل مختلف به اعدام محکوم شده اند برای مبارزه علیه نظام حاکم در سوریه به این کشور اعزام می کند.
 
بر اساس این سند محرمانه رسمی، نظام آل سعود صدها تن از خطرناکترین جنایتکارانی را که بیشتر به دلیل قاچاق مواد مخدر، قتل و تجاوز به اعدام محکوم شده اند در مقابل رفتن به سوریه و پیوستن به گروه های تروریستی مسلح در سوریه آزاد می کند.
 
در سند مذکور همچنین آمده است: میان مقامات عربستانی و شماری از این جنایتکاران که برخی از آنها تابعیت های عربی و غیر عربی دارند در خصوص عفو از اعدام و پرداخت هزینه ای به طور ماهانه به خانواده این افراد در مقابل رفتن به سوریه و جنگ علیه نظام حاکم در این کشور توافقاتی صورت گرفته است.
 
همچنین تلویزیون سوریه اعلام کرد که در سند مذکور نام 105 جنایتکار یمنی، 212 عربستانی، 96 سودانی، 254 سوری، 82 اردنی، 68 سومالیایی، 32 افغانی، 21 فلسطینی، 194 مصری، 203 پاکستانی، 23 عراقی و 44 کویتی آمده است.
 
هم چنین بر اساس سند ذکر شده، این افراد به زودی برای حضور در سوریه و جنگ در این کشور آموزش می بینند.

کلید واژه ها: سوریه اعدام سند


نظر شما :