انتشار فصلنامه دیپلماسی عادلانه در لندن

۱۸ شهریور ۱۳۸۹ | ۲۰:۵۸ کد : ۸۶۰۲ اروپا
اولین شماره مجله بین‌المللی مطالعات صلح و امنیت – فصلنامه دیپلماسی صلح عادلانه شهریور ماه ۸۹ به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی، در 264 صفحه در لندن منتشر گردید.
انتشار فصلنامه دیپلماسی عادلانه در لندن

 اولین شماره مجله بین‌المللی مطالعات صلح و امنیت – فصلنامه دیپلماسی صلح عادلانه شهریور ماه ۸۹ به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی در 264 صفحه در لندن و بیروت منتشر گردید.

در این فصلنامه که سرویراستار آن دکتر سید سلمان صفوی، مدیر مرکز بین‌المللی مطالعات صلح لندن است عناوین فارسی چون ریشه‌های بی‌اعتمادی بین ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس: تحلیلی سازه‌انگارانه (ونتی) بر فرهنگ‌های حاکم بر تعاملات آنها پس از انقلاب اسلامی ایران، مکانیسم‌ سازماندهی امنیت همیارانه در خلیج فارس در دوران اوباما، گفتمان نظامی‌گری در سیاست خارجی کشورهای حوزه خلیج فارس، تحلیل رابطه بین عدم گسترش دموکراسی و گسترش نظامی‌گری در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به چشم می‌خورد.

همچنین در بخش عربی و انگلیسی این فصلنامه مقالاتی چون الأزمة الیمنیة فی إطارالأمن اقلیمی، حراک الجیو-ستراتیجیا الإیرانیة، الخلیج الفارس کمجال إحتدام

 Regional Stability and Balancing in the Persian Gulf (2001 to 2010)-

 Dialogue and Difference -

Analysis of the Effect of Oil Income on Militarism in the Persian Gulf –

درج گردیده است.

این فصلنامه علمی و پژوهشی که به دو صورت چاپی و الکترونیکی منتشر می‌شود دارای هیئت تحریریه و ویراستارانی از ایران، آمریکا، بریتانیا، روسیه، مالزی، لبنان و هند است.

مرکز بین‌المللی مطالعات صلح، موسسه‌ای غیردولتی در اروپا و خاورمیانه است که به صورت تخصصی به بررسی و ارائه راه‌حل‌های علمی و واقع بینانه مسائل و مشکلات مناطق بحران خیز جهان، نظیر خاورمیانه، خلیج فارس و آسیای مرکزی می‌پردازد . این مجله صدای ملت‌ها در زمینه صلح و امنیت به زبان علمی است


نظر شما :