آمریکا به دنبال تامین منافع نامشروع در منطقه است

۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶ کد : ۱۹۹۳۹۷۲ سرخط اخبار

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه نامشروع است و آنها به دنبال منافع نامشروع خود هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریادار حمزه علی کاویانی افزود: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهند امنیتی هم در منطقه و دریاها باشد کشورهای منطقه و ملت‌ها توان امنیت را دارند.

امیر کاویانی افزود: اینکه جمهوری اسلامی بارها عنوان می‌کند قادر به امنیت منطقه است، به جهت داشتن نیروهای مسلح مقتدر به ویژه نیروی دریایی راهبردی است و توانایی آن را دارد که ملت‌ها و دولت‌ها را در تامین امنیت منطقه همراه خود کند.

وی ضربه به پایگاه عین الاسد در عراق، انهدام پهباد جاسوسی و پیشرفته آمریکایی در حریم هوایی و قدرت دفاعی موشکی را از نمونه‌های اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تا زمانی که آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریا حضور دارند ناامنی استمرار دارد برای نمونه باید به برخی از کشورهای منقطه اشاره کرد که با حضور ناو های آمریکایی و حضور نامشروع آنها جنگ و کشتار در این کشور ها است.  

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی با بیان اینکه در اوج تحریم و تهدید به اقتدار و پیشرفت دست یافتیم، خاطرنشان کرد: در تمامی این سال‌ها که در تحریم و تهدید پوشالی بوده‌ایم به دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف نظامی دست یافته‌ایم و تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌ایم.

امیر کاویانی مرکز آموزش نیروی دریایی سیرجان را مهمترین مرکز تربیت نیروهای سازمانی و وظیفه نیروی دریایی عنوان کرد و گفت: تربیت نیروی کارآمد در حوزه آموزش است و امروز ۴۰ سال است که همین جوانان، با اقتدار مسیر پیشرفت را طی می‌کنند و ما مکلف هستیم و باید ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

 
 
 


نظر شما :