ایران به دنبال توافق خوب یک مرحله‌ای است

۳۰ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۴ کد : ۱۹۴۴۴۵۲ سرخط اخبار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینکه گفته شود ما به دنبال تفاهم در مذاکرات هسته ای هستیم بازی با کلمات است.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو فارس، با اشاره به صحبت های اخیر وزارت امور خارجه در مورد مذاکرات مبنی بر اینکه ما به دنبال تفاهم هستیم و نه توافق، گفت: نقشه راهی که مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات ترسیم کرده اند، به دنبال توافق خوب براساس حفظ عزت ملی و در یک مرحله و با روشن شدن همه مسائل است.

وی ادامه داد: حال اگر ما بخواهیم از مفاهیمی استفاده بکنیم که معنای درستی هم ندارد با نقشه مقام معظم رهبری مغایرت دارد، در واقع اینکه ما به دنبال تفاهم هستیم و امثال این موارد بازی با کلمات است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: ما به دنبال توافق خوب در مذاکرات هستیم که این توافق باید در یک مرحله و با محتوایی صریح، روشن و غیرقابل تفسیر باشد.

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر وزارت خارجه به دنبال اهداف جدیدی در مذاکرات است ما از آن مطلع نیستیم اما آنچه ما در مذاکرات به دنبال آن هستیم دستیابی به یک توافق خوب است و اگر وزارت خارجه هدف گذاری دیگری دارد اعلام کند تا ما هم مطلع باشیم.
 


نظر شما :