نتانیاهو برای حمله به ایران قابل اعتماد نیست

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۹ کد : ۱۹۴۴۲۷۰ سرخط اخبار

یکی از نامزدهای حزب «اتحادیه صهیونیسم» می گوید نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت تردید همیشگی در تصمیم گیری هایش، برای در پیش گرفتن اقدام نظامی علیه برنامه هسته ای ایران قابل اعتماد نیست.

به گزارش فارس، «عمر بار لو» یکی از نامزدهای حزب «اتحادیه صهیونیسم» (که به ائتلاف احزاب کارگر - هاتنوعا اطلاق می شود) می گوید برعکس «بنیامین نتانیاهو»، «آیزاک هرتزوگ» شجاعت لازم برای اقدام نظامی علیه برنامه هسته ای ایران را دارد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «عمر بار لو» روز گذشته (جمعه) گفت: «نتانیاهو مرددتر از آن است که بتوان برای اقدام نظامی علیه برنامه هسته ای ایران به آن اعتماد کرد».

وی افزود: «وقتی تردید نتانیاهو بر سر برخی تصمیم گیری ها را دیدیدم، دیگر به او برای در پیش گرفتن گزینه نظامی علیه ایران اعتماد نداریم. اما اگر نیاز به حمله به ایران باشد، «آیزاک هرتزوگ» رهبر اتحادیه صهیونیسم شجاعت و ظرفیت این کار را دارد».

«عمر بار لو» با اشاره به نحوه تصمیم گیری نتانیاهو در رابطه با انتصاب رئیس بانک مرکزی اسرائیل و تصمیم برای تخریب تونل های حماس در طول جنگ غزه گفت: «نتانیاهو درباره هر تصمیمی تردید دارد. اکنون نیز درباره منافع اسرائیل، در آمریکا هرج ومرج به وجود آورده است و در پیشبرد ابتکارعمل صلح ناکام بوده است».


نظر شما :