اوباما برای توافق با ایران به آمریکا خیانت می کند!

۱۰ دی ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۷ کد : ۱۹۴۲۵۴۶ سرخط اخبار

«تمام آنچه این رئیس جمهور از زمان روی کار آمدن انجام داده همدردی با تروریست ها و دیکتاتوری ها بوده است.» این بخشی از واکنش مرکز وسترن ژورنالیسم به سخنان اخیر باراک اوباما است مبنی بر اینکه ایران می تواند با قبول کردن توافق جامع هسته ای درازمدت، تبدیل به یک «قدرت بسیار موفق منطقه ای» شود.

 
به گزارش سرویس بین الملل فرارو، وسترن ژورنالیسم در گزارش خود نوشت: باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته مسئله گشایش یک سفارتخانه در ایران را رد نکرد. این بازی نهایی در صف طولانی تصمیماتی است که وی برای تسکین ایران و دستیابی به یک توافق اتخاذ کرده است.
 
در ادامه این گزارش آمده: همانطور که می بینید، دستور کار دولت اوباما مبتنی بر افزایش امنیت جهانی آمریکا و ممانعت از تروریسم بیشتر علیه سرزمین آمریکا یا علیه متحدان آن نیست. نه، دستور کار دولت اوباما و متحدان دست چپی اش تضعیف قدرت ایالات متحده در خارج از کشور است. آنها آمریکا را به مثابه یک دشمن می بینند و از شش سال پیش که پا به دفتر ریاست گذاشتند، تلاش کرده اند پایه قدرت آن را ویران کنند.
 
اوباما روز گذشته در گفت وگو با شبکه رادیویی آمریکایی «ان پی آر» اظهار داشت که ایران این شانس را دارد که تکلیف خود را با جامعه بین الملل روشن کند و در عین حال در مورد بهبود روابط تهران-واشنگتن ابراز امیدواری کرد.
 
مرکز وسترن ژورنالیسم که از اظهارات وی به خشم آمده در ادامه گزارش خود می نویسد: ایرانیان به طور متوالی کمپین دروغ و ابهام سازی خود را تشدید کرده اند و ضرب الاجل های تعیین شده را بارها و بارها تمدید کرده اند تا برای تولید بمب زمان بیشتری بخرند. زمانیکه این اتفاق رخ دهد، همه باید محتاط باشند. آنها قوی ترین متحد ما در خاورمیانه- اسرائیل- را به طور مستقیم تهدید خواهند کرد. در حالی که اوباما مسئله لغو تحریم های ایران را مطرح می کند، ایده هایی در مورد ایجاد تحریم ها علیه اسرائیل به گوش می رسد. آنها می خواهند اسرائیل را ویران کنند. زمانیکه به بمب دست یابند این کار را خواهند کرد.
 
وسترن ژورنالیسم مدعی است: اوباما ایران را در استراتژی دروغ و تاخیر توانمند کرده است. جان کری، وزیر خارجه آمریکا ابزار اوباما برای همراه کردن جامعه جهانی با خود بوده است. او تنها می خواهد بگوید که به توافق دست یافته است، امنیت آمریکا و متحدان مان هم به جهنم. این برداشت هرگز مورد توجه اوباما نبوده است.
 
بیزینس اینسایدر روز گذشته گزارش داد که «با این حال اوباما تاکید کرده آمریکا می تواند درخواست های جمهوری اسلامی در مورد برنامه هسته ای تهران را درک کند.» تمام آنچه این رئیس جمهور از زمان ورود به کاخ سفید انجام داده حمایت از گروه ها و کشورهایی بوده که به دنبال روش زندگی آمریکایی را نابود کنند. 
 
در پایان این گزارش آمده: اوباما همان چیزی که ایرانیان می خواهند را به آنها تقدیم خواهد کرد. وی به آنها اجازه خواهد داد که تسلیحات هسته ای را توسعه دهند. روابط با آنها را عادی خواهد کرد و در عرصه جهانی نیز به عنوان دوست آمریکا به آنها اعتبار خواهد بخشید. او به آمریکا خیانت خواهد کرد. 

کلید واژه ها: ژورنالیسم


نظر شما :