حذف فلافل خوردن عباس و نتانیاهو از «مصاحبه»

۰۸ دی ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۰ کد : ۱۹۴۲۴۳۷ سرخط اخبار
بخش هایی از فیلم جنجالی «مصاحبه» به دلیل جلوگیری از تکرار مناقشه های جدید حذف شده است.
 
به گزارش مهر به نقل از وای نت نیوز، شکی نیست که فیلم «مصاحبه» با تمرکز بر شخصیت کیم جونگ-اون رهبر کره شمالی ساخته شده، اما اوان گلدبرگ و ست روگن کارگردان های این فیلم پای چهره های سیاسی دیگری را هم به میان کشیده اند. از جمله این چهره ها طرفین درگیر در مسایل فلسطین-اسراییل هستند که در این فیلم تنها سر یک چیز تفاهم دارند: فلافل!
 
در این فیلم که جیمز فرانکو در نقش یک مجری تلویزیونی به نام دیو اسکای لارک ظاهر شده و ست روگن در نقش تهیه کننده او به نام ایرون راپوپورت بازی کرده است، این دو از فرط استیصال زیر بار فشار سازمان سیا می روند تا رهبر کره شمالی را بکشند.
 
اما نتانیاهو و رییس دولت خودمختار فلسطین نیز در این فیلم به تصویر کشیده شده اند. این صحنه هر چند ابتدا در فیلم موجود بود، اما بعدا از آن بیرون کشیده شد. در هر حال جای نگرانی نبود چون کسی قصد ترور نتانیاهو و محمود عباس را نداشت و از این دو به نام آنها در صحنه فیلم نام برده نمی شود. اما این دو در حالی که به عنوان مهمان در برنامه شوی شبانه به مجری گری شخصیتی که فرانکو نقش او را بازی می کند حضور دارند، درباره روند صلح نیز در حال صحبت هستند. بر خلاف همه منازعاتی که در بحث هایشان وجود دارد، این دو سر یک موضوع با هم تفاهم دارند و آن ... فلافل است.
 
آلن بلومفیلد 62 ساله بازیگر آمریکایی در نقش نتانیاهو و دیوید دیان بازیگر آمریکایی-ایرانی 52 ساله در نقش محمود عباس بازی کرده اند.
 
این برنامه شبانه قصد دارد تا به صورت زنده مسایل فلسطین-اسراییل را حل کند و تنها راه حل آن هم ساندویچ فلافل است که یک آشپز سرشناس به نام گای فیری با حضور خود این آشپز جهانی در نقش خودش، درست شده است.  این دو سرانجام تنها می توانند بر سر این موضوع به توافق برسند که فلافل واقعا خوشمزه است.
 
به نظر می رسد برای این که این فیلم مشکلات بیشتری پیدا نکند، این سکانس از آن حذف شده است اما در نسخه های دی وی دی می توان این صحنه را نیز مشاهده کرد.
 
بلومفیلد در این باره گفت این فیلم اصلا بیانیه ای سیاسی نیست و فقط تلاش بر این بوده که فیلمی کمدی و بامزه بر مبنای مسایل سیاسی ساخته شود.
 
بازیگرانی که در نقش این دو شخصیت سیاسی بازی کرده اند گفته اند سعی نکرده اند تا یادآور این شخصیت ها باشند و از رفتارهای آنها تقلید کنند.
 
دیان چندی پیش در سرزمین های اشغالی حضور داشت تا در فیلم «باباجون» به کارگردانی یووال دلشاد بازی کند. نوید نگهبان بازیگر نقش ابونظیر در سریال «هوملند» هم دیگر بازیگر این فیلم بود که قرار است سال 2015 اکران شود. این فیلم که اولین فیلم فارسی زبان اسراییل است قرار است سال 2015 اکران شود.

نظر شما :