سخنرانی نماینده جهاد اسلامی فلسطین در مجلس

۲۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۲ کد : ۱۹۳۵۸۲۴ سرخط اخبار

نماینده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین در سخنانی اظهار کرد: به جمهوری اسلامی ایران یادآوری می کنم که در برابر این توطئه شوم هوشیار باشند و قد علم کنند که این توطئه در پی در هم شکستن مقاومت است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین نیز در جلسه علنی امروز مجلس درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: کسانی بودند که از پیروزی خداوند خوشحال شدند و قطعا شما از میان همین کسانی هستید که از پیروزی خوشحال شدید ولی با کمال تاسف کسانی هم بودند که به پیروزی خداوند ضربه زدند.

وی افزود: در منطقه ما کسانی هستند که با کمال تاسف به این پیروزی دامن می زنند و این مساله فلسطین در واقع محک بسیار حساس و متعلق به امت اسلامی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین با بیان اینکه می توانیم وضعیت امت اسلامی را در این برهه بررسی کنیم، گفت: افرادی هستند که علیه ما به توطئه چینی مشغول هستند و می خواهند مقاومت در هم شکسته شود؛ از این رو تذکر داده و یادآور می شوم به جمهوری اسلامی ایران که هوشیار باشند و در برابر این توطئه شوم قد علم کنند که این توطئه در پی در هم شکستن مقاومت است.

ابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در گذشته به قاهره، لبنان و سرزمین شام رسید و عربده کشی زیادی کرد اما به روال واقعی خود باز گشته است، افزود: امروز شاهد هستیم که شش میلیون نفر از صهیونیست ها در پناهگاه ها به سر می برند و اقتصاد آنها رو به رکود و ضعف قرار گرفته است و تا این لحظه ممکن است زیان های اقتصادی اسرائیل به سه میلیارد و 500 میلیون دلار برسد لذا وضعیت روحی در اسرائیل بسیار شکننده و ضعیف است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در فلسطین خاطرنشان کرد: تمام اینها بر اثر مقاومت ساده و نیروهای با ایمانی است که معتقدند پیروزی از آن خداست البته پیروزی همواره از آن خداست و مقاومت هم به خدا توکل می کند ولی تمام اینها کافی نیست چون مقاومت نیاز به پشتیبانی خواهران و برادران خود به ویژه جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای انقلاب از فلسطین حمایت کرده، دارد.

ابوشریف افزود: بدون شک پایمردی مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین از طریق حمایت برادران و خواهران مسلمان جلوه گر خواهد شد. امام خمینی (ره) با پیام خود در مورد قدس شریف اعلام کرد که این مساله محوری در رأس تمام مسائل قرار دارد و بدون شک امسال روز جهانی قدس به شکل دیگری جلوه گر خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: بار دیگر بر وحدت و یکپارچگی جبهه اسلامی تاکید می کنم چرا که وحدت و یکپارچگی پیام امام خمینی(ره) در راستای تحقق پیروزی نهایی است. همچنین از علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، به خاطر میزبانی از ما در این نشست تشکر و قدردانی دارم و همچنین از مقام معظم رهبری سپاسگزارم.

کلید واژه ها: جنبش جهاد اسلامی


نظر شما :