پاسخ نقدی به ادعای اعراب و اوباما

۲۳ آذر ۱۳۹۲ | ۲۱:۱۴ کد : ۱۹۲۶۰۳۳ سرخط اخبار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اظهارات اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا که در یک محفل صهیونیستی علیه کشورمان بیان شد پاسخ داد و درباره ادعاهای اخیر کشورهای عربی برای حضور در مذاکرات ایران و 1+5 گفت: آنها در مسئله اقتدار ایران مانده اند و محاسباتشان برای جلوگیری از این اقتدار اشتباه است.

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سخنان اخیر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دریک محفل صهیونیستی درباره اینکه گزینه نظامی همراه دیگر گزینه های آمریکا همچنان درباره ایران روی میز است، اظهار کرد: آمریکا در شرایط فعلی دیگر جان حمله به کوچکترین کشور آفریقایی را هم ندارد.

وی افزود: آقای اوباما بگذارد این گزینه نظامی که می گوید و به آن اشاره می کند آنقدر روی میز بماند تا صبح دولتش بدمد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: من نمی دانم آنها از بیان این واژه که گزینه نظامی همچنان روی میز است چه هدفی دارند اما فکر می کنم فقط یاد گرفته اند همواره مثل طوطی آن را تکرار کنند در واقع آمریکایی ها آنقدر بر یک حرف خود تاکید کرده اند که به توهمی برای خودشان تبدیل شده است.

وی پاسخ ایران به این سخنان آمریکایی ها را این گونه بیان کرد: این حرف ها خیلی بی ارزش است و اصلا پاسخی ندارد چون آنها همیشه گفته اند که گزینه نظامی ما علیه ایران روی میز است، خب این گزینه روی میز باشد چه اتفاقی می خواهد بیفتد؟

سردار نقدی گفت: گزینه نظامی آمریکایی ها 25 سال است که روی میز قرار دارد، خب چه شده و چه اتفاقی در این مدت افتاده است؟ بعد از این هم فقط شاهد تکرار این ادعا خواهیم بود، آنقدر این گزینه روی میز بماند تا بخشکد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره ادعای اخیر اعراب مبنی بر حضور در مذاکرات ایران و 1+5 خاطر نشان کرد: غربی ها در مسئله اقتدار ایران مانده اند لذا می خواهند همه را به نوعی درگیر این موضوع کنند تا شاید بتوانند اقتدار و توفیق روزافزون کشورمان را مهار کنند و نخواهند توانست این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: حتی اگر همه غربی ها به همراه اعراب پشت سر هم قرار بگیرند چون جمهوری اسلامی ایران مروج پیام اسلام است به راه خود ادامه خواهد داد و رو به جلو حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: مناسبات آنهایی که چنین ادعاهایی را مطرح می کنند غلط است و می خواهند بر اساس این محاسبات غلط توفیق روزافزون ایران را به واسطه یارگیری مهار کنند که این رویکرد راه به جایی نخواهد برد.

کلید واژه ها: گزینه نظامی


نظر شما :