پستی که از صفحه فیس بوک رژیم صهیونیستی حذف شد

۲۸ آذر ۱۳۹۱ | ۱۵:۰۳ کد : ۱۹۱۰۵۱۸ سرخط اخبار

دیپلماسی ایرانی : سفارت رژیم صهیونیستی در دوبلین پایتخت ایرلند مجبور به حذف پستی از روی صفحه فیس بوک خود شد. در این پست نوشته شده بود که اگر حضرت مریم و عیسی مسیح امروز در قید حیات بودند بی شک در بیت اللحم توسط فلسطینی ها به فجیع ترین شکل ممکن کشته می شدند!

به گزارش تایمز ایرلند، مسئولان این سفارتخانه ابتدا از خوانندگان صفحه فیس بوک عذرخواهی کرده و سپس این پست را حذف کردند. در این پست مصور عکسی از حضرت مسیح و حضرت مریم نشان داده شده و در زیر نویس آن نوشته شده بود: در کریسمس به این موضوع فکر کنید! اگر حضرت مسیح و حضرت مریم امروز زنده بودند درست مانند یهودی ها که از امنیت محروم هستند بی شک در بیت اللحم توسط فلسطینی ها کشته می شدند!

در چندثانیه این پست بیست مورد تایید را به همراه داشته و البته نظراتی هم در زیر آن نوشته شد که برخی دال بر مخالفت با محتوای این پست بود. در یکی از این نظرات نوشته شده بود که آیا برای صداقت اندک اهمیتی قایل هستید؟ اگر این دو مقام امروز زنده بودند بی شک در کنار مسیحیانی که در بیت اللحم تحت فشار اسرائیل زندگی می کنند با این رژیم می جنگیدند.
این پست هم در روزنامه اسرائیلی هاآرتص و هم در واشنگتن پست منتشر شد.این پست سی دقیقه بعد از روی صفحه فیس بوک حذف شد و این توضیح هم برای آن نوشته شد: با تبریک کریسمس از کسانی که با این پست اخیر آزرده خاطر شدند عذرخواهی می کنیم و این پست را به دلیل فراوانی درخواست ها حذف کردیم! 

 


نظر شما :