دیدار محرمانه وزیر صهیونیست با داوداوغلو در آنکارا

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۲:۱۱ کد : ۱۹۰۱۳۸۹ سرخط اخبار

یک وزیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی با وزیر امور خارجه ترکیه تحت نظارت آمریکا در آنکارا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، هفته‌نامه فلسطینی "المنار" به نقل از منابع خاص نوشت که پایتخت ترکیه میزیان یک وزیر کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بود که با "احمد داود اوغلو" دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش این دیدار در حالی انجام شد که در ماه‌های اخیر ده‌ها دیدار از این دست بین مسئولان امنیتی و سیاسی اسرائیل و همتایان ترک آنها صورت گرفته است و آخرین این دیدار که پیش از دیدار آنکارا بود در تاریخ 2 ماه می جاری در لندن انجام شد.

به گفته این منابع در هفته‌های اخیر چندین کامیون حمل سلاح اسرائیلی وارد ترکیه شده و به مرزهای ترکیه و سوریه منتقل شده است که در راستای تجهیز سلاح گروه‌های مسلح تروریستی است که با حمایت‌های مالی کشورهای حوزه خلیج فارس و آموزش‌های اسرائیل در حال کشتار ملت سوریه هستند.

به نوشته المنار پس از دیدار وزیر صهیونیست با وزیر خارجه ترکیه، "نبیل العربی" دبیرکل اتحادیه عرب که تابع دستورات ریاض و دوحه است در راستای توطئه‌‌هایی که سوریه را نشانه رفته است، به آنکارا رفت.

المنار همچنین نوشت که حاکمان ترک به دستگاه‌های امنیتی اسرائیل اجازه داده‌اند که از طریق مرزهای ترکیه علیه سوریه جاسوسی کنند و عناصر جنایتکار را به شیوه‌های مختلف آموزش دهند.

نظر شما :