احتمال پایان یافتن اعتصاب غذای اسیران فلسطینی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۶:۱۶ کد : ۱۹۰۱۲۵۹ سرخط اخبار
روزنامه هاآرتص از توافق مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی با نمایندگان اسیران فلسطینی در زمینه تحقق خواسته‌های این اسیران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه هاآرتص، امروز (دوشنبه) طی خبری به نقل از منابع آگاه صهیونیستی نوشت: مسئولان سازمان زندان‌های اسرائیل با نمایندگان اسیران فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به یک توافق رسیده‌اند.
این روزنامه ادامه داد: این توافق که در پی مذاکرات مسئولان زندان‌های اسرائیل با نمایندگان اسیران فلسطینی صورت گرفته است شامل تحقق و پاسخگویی بیشتر به خواسته‌های اسیران فلسطینی است و قرار است به‌ زودی به کمیته اسیران فلسطینی در زندان المجدل ارائه شود تا نظر خود را در این باره اعلام کنند.
این در حالی است که منابع فلسطینی نیز اعلام کردند: احتمالا اسیران فلسطینی امروز و در پی توافق مسئولان زندان با نمایندگان اسیران به اعتصاب غذای خود پایان دهند.
پیشتر طاهر النونو، سخنگوی دولت حماس نیز با بیان اینکه نمایندگان اسیران فلسطینی در آستانه توافق با مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند ابراز امیدواری کرده بود که تلاش‌های میانجی‌گرایانه مصر به تحقق خواسته‌های اسیران فلسطینی منجر شود.
حدود 1600 اسیر فلسطینی از روز 17 آوریل به منظور بهبود اوضاع خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی و پایان سلول انفرادی و سیاست بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زدند.

نظر شما :