جمهوریخواهان برای شکست اوباما متحد شدند

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۶:۳۳ کد : ۱۹۰۱۰۱۸ سرخط اخبار

شب گذشته نامزد کنار کشیده جمهوریخواهان آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری، حمایت خود را از "میت رامنی" اعلام کرد تا فرماندار سابق ماساچوست با قدرت بیشتری با اوباما رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، "ریک سنتروم" شب گذشته به طور رسمی حمایت خود را از نامزدی میت رامنی اعلام کرده و به هواداران خود نیز اطلاع داد که در انتخابات ماه نوامبر از فرماندار سابق ماساچوست حمایت می کند.

سنتروم با ارسال یک نامه الکترونیکی با اعلام خبر حمایت خود از نامزدی رامنی اعلام کرد روز جمعه در منزل خود با رامنی دیدار کرده و به مدت یک ساعت با وی درباره انتخابات ریاست جمهوری به بحث و تبادل نظر پرداخته است.

سنتروم در حالی از نامزدی رامنی حمایت کرده که در هفته های گذشته از وی انتقاد کرده و با انتشار نامه ای از مردم خواسته بود تا به رامنی رای ندهند.

در این نامه، بخشهایی از انتقادهای قبلی سنتروم از رامنی نیز گنجانده شده و از این نامزد حزب جمهوریخواه با عنوان "میانه رو ماساچوست" یاد شده و به جمهوریخواهان و محافظه کاران آمریکا هشدار داده شده که با انتخاب فردی که در اغلب مسائل تفاوت چندانی با باراک اوباما ندارد، خود را زمینگیر نکنند.

دلیل میانه رو خواندن سنتروم آن است که محافظه کاران آمریکا معتقدند که وی در اغلب مسائل مهم برای مردم آمریکا از سیاست هایی همانند برنامه های دموکراتها و به ویژه اوباما پیروی می کند و برنامه هایی که توسط این نامزد جمهوریخواه ارائه می شوند نیز تفاوت چندانی با برنامه های اوباما ندارند.

نظر شما :