بازداشت مرتبطین ترور شهدای هسته‌ای

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۵:۲۸ کد : ۱۹۰۰۹۴۰ سرخط اخبار

هنوز خبری از اجرایی شدن دستور ویژه یک سال پیش رئیس جمهور برای حفاظت از جان دانشمندان هسته ای منتشر نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، 28 دی ماه سال گذشته پس از گذشت10 ماه از دستور ویژه رئیس جمهور یک مقام مسئول گفت ستاد حفاظت از دانشمندان کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل می شود.

این اقدام پس از آنکه محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور یادآوری کرد اوایل سال 90 آقای رئیس‌جمهور دستور دادند که حفاظت از جان دانشمندان هسته‌ای با جدیدت بیشتری پیگیری شود مطرح شد و معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: با ساماندهی ین ستاد حفاظت از دانشمندان کشور، حفاظت مطلوب تری از دانشمندان علمی کشور صورت می گیرد. ایــــنــــجــــا

با گذشت 4 ماه از آن خبر، امروز وزیر اطلاعات از بازداشت افرادی در ارتباط با پرونده شهدای هسته‌ای خبر داد ولی هنوز خبری از اجرایی شدن دستوری که یک سال پیش رئیس جمهور صادر کرد منتشر نشده است.

بنا بر خبری که فارس منتشر کرد حجت السلام مصلحی امروز در حاشیه نشست 127 ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به پرونده شهدای هسته‌ای در چه مرحله‌ای است، تصریح کرد: تعدادی از افراد مرتبط در موضوع شهدای هسته‌ای هستند که توانسته ایم تعدادی از آنها را دستگیر کنیم. وزیر اطلاعات اطلاعات بیشتری در این باره اعلام نکرد.



نظر شما :