حمایت دختر صدام از سوریه

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۸:۳۷ کد : ۱۹۰۰۹۰۲ سرخط اخبار

رغد صدام ضمن حمایت از نظام سوریه اعلام کرد، آنچه در سوریه در جریان است، نقشه جدید آمریکا برای ضربه زدن به این کشور و تقسیم آن است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری النخیل عراق، رغد صدام، دختر صدام در گفت‌وگویی مطبوعاتی به درگیری‌های موجود در سوریه اشاره کرد و گفت: آنچه در حال حاضر در سوریه در جریان است چیزی جز توطئه برای سقوط نظام سوریه نیست.

وی افزود: این تلاش‌ها مثل همان چیزی که در عراق اتفاق افتاد، اما این‌بار به شیوه‌هایی دیگر صورت می‌گیرد، چنانچه آمریکایی‌ها بار دیگر با شیوه‌های جدید و در لباسی دیگر تحت عنوان حقوق بشر سوریه را هدف اشغال‌گری‌های خود قرار داده‌اند و هدفی جز ضربه زدن به این کشور و تقسیم آن ندارند.

دختر صدام همچنین از شبکه قطری الجزیره به شدت انتقاد کرد و گفت، این شبکه سخنگوی کشورهای عربی است اما طبق برنامه‌های کشورهای بیگانه فعالیت می‌کند و همه خبرنگاران فعال این شبکه، افرادی دروغگو هستند که اخبار را تحریف می‌کنند و هدف آنها منحرف کردن اذهان عمومی جهان عرب از حقایقی است که در کشورهای منطقه رخ می‌دهد.

وی افزود: شبکه الجزیره آنچنان که مدعی می‌شود، شبکه‌ای بی‌طرف نیست بلکه برای تحریک کردن و ایجاد فتنه در منطقه تلاش می‌کند و هدف اصلی آن ضربه زدن به جهان عرب است.

رغد صدام پس از حمله آمریکا به عراق به اردن رفت و در حال حاضر در این کشور به سر می‌برد.

نظر شما :