ارتش آمریکا نوشته‌های بن‌لادن را منتشر می کند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۷:۳۳ کد : ۱۹۰۰۶۸۶ سرخط اخبار

با نزدیک شدن به سالگرد دستگیری رهبر شبکه تروریستی القاعده، ارتش آمریکا اعلام کرد که اقدام به انتشار آخرین دست‌نوشته‌های وی در شبکه اینترنت خواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال انتشار مطالب متفاوتی درباره زندگی "اسامه بن‌لادن" رهبر شبکه تروریستی القاعده و با نزدیک شدن به سالگرد دستگیری وی، ارتش آمریکا قصد دارد اخرین دست‌نوشته‌های وی را در شبکه جهانی اینترنت منتشر کند.

بر اساس این گزارش، این نوشته‌ها از خانه ای در پاکستان که بن لادن پیش از دستگیری را در آن به سر برده بود، پیدا شده‌اند و به زودی تمام یا دست کم بخشی از آن در اینترنت منتشر خواهند شد.

"جان برنان"مشاور ضد ترور "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا روز گذشته  با تائید این موضوع همچنین اعلام کرد که در این هفته آکادمی نظامی مبارزه با ترور بخشی از این اطلاعات را در اینترنت قرار می دهد. که از آنجمله مکاتبات وی با افراد مورد اعتماد از جمله دستنوشته هایی در قالب یک دفترخاطرات است.

این نوشته‌ها در شرایطی منتشر می‌شوند که رسانه‌ها در مطالب متعددی نوشند که کشتن بن‌لادن که "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار از آن به عنوان لحظه وحدت ملی یاد کرد، در حال حاضر به سلاحی سیاسی برای رئیس جمهور تبدیل شده است.




نظر شما :