نتانیاهو و باراک خیلی پارس می‌کنند اما گاز نمی‌گیرند

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۹:۵۵ کد : ۱۹۰۰۵۵۷ سرخط اخبار


رئیس سابق دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، از تهدیدهای مکرر نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم علیه ایران انتقاد و آن را به «پارس کردن سگ» تشبیه کرد و گفت که وی به سران کنونی این رژیم اعتماد ندارد.


به گزارش فارس، یووال دیسکن رئیس سابق دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنان جدید خود، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و ایهود باراک وزیر جنگ این رژیم را به باد انتقاد گرفت و به نوعی آنان را دروغگو دانست.

دیسکن ابی‌اعتمادی خود به سران کنونی رژیم صهیونیستی را اعلام و تاکید کرد: به دولت کنونی نتانیاهو که می‌خواهد ما را به جنگی منطقه‌ای یا جنگ با ایران بکشاند، اعتماد ندارم. من به این رهبرانی که تصمیم‌های خود را از روی احساسات مربوط به مسیح منتظر می‌گیرند، اعتماد ندارم.

ایهود باراک وزیر جنگ و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر

 

دیسکن همچنین به آیه‌ای از تورات درباره بازگشت  حضرت عیسی (ع) اشاره کرد و افزود «من از تصمیم‌های نتانیاهو و باراک بر اساس [بازگشت] مسیح می‌ترسم».

وی اعلام کرد که در صورتی که اسرائیل به ایران حمله نظامی کند، این امر به ایران این بهانه را می‌دهد که برنامه هسته‌ای خود را به شکل گسترده‌تری دنبال کند و نتانیاهو و باراک این فضا را در اسرائیل القاء و حاکم کرده‌اند که اگر به ایران حمله نشود، این کشور بمب اتمی در اختیار خواهد گرفت.

وی سخنان نتانیاهو و باراک درباره ایران را به سگی تشبیه کرد که در حال پارس کردن است اما گاز نمی‌گیرد و گفت: در اسرائیل خیلی صدای پارس علیه ایران می‌شنوم.

دیسکن این سخنان را در نشستی موسوم به تجمع پارلمان منطقه شارون مطرح کرد که در روزنامه یدیعوت آحارونوت منتشر شد. این گروه 9 سال است فعالیت می‌کند و هدفش آغاز گفت‌وگو میان همه فعالان از احزاب موجود در رژیم صهیونیستی است.

پیش از این نیز مئیر داگان رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نتانیاهو و باراک را به دلیل سیاستشان علیه ایران به باد انتقاد گرفته بود.

وی حتی تاکید کرده بود که هر گونه تصمیم در خصوص اقدام نظامی علیه ایران احمقانه است زیرا سبب فاجعه در منطقه خواهد شد.



نظر شما :