ایران بمب هم داشته باشد به اسرائیل حمله نمی‌کند

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۰:۵۳ کد : ۱۹۰۰۴۰۷ سرخط اخبار


یک مقام نظامی و امنیتی سابق صهیونیستی اعتراف کرد که ایران حتی در صورت داشتن بمب اتمی نیز به اسرائیل حمله اتمی نخواهد کرد.

به گزارش فارس، رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که "عاموس یادلین" رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی این رژیم تاکید کرده که ایران حتی در صورت داشتن سلاح اتمی نیز به اسرائیل حمله اتمی نخواهد کرد.

این مقام صهیونیست با این اظهارات پرده از راز مخالفت های صهیونیست ها و غرب با فعالیت های هسته ای ایران برداشته و گفت که توانمندی های هسته ای ایران به صورت جدی موازنه استراتژیک در منطقه را تغییر خواهد داد.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که رژیم صهیونیستی با در پیش گرفتن سیاست همیشگی خود مبتنی بر مظلوم نمایی و تهدید جلوه دادن برای موجودیت این رژیم ادعا می کند که ایران در صورت در اختیار گرفتن بمب اتمی به سرزمین های اشغالی حمله خواهد کرد تا اسرائیل را از عرصه وجود پاک کند.

یادلین البته در ادامه اظهاراتش مدعی شد که ایران مشکل همه جامعه جهانی است و اسرائیل نباید به تنهایی مسئولیت این مشکل را بر دوش خود بکشد.

این مقام صهیونیست در مورد بودجه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز اظهار نظر کرده و آن را برای مقابله با چالش ها ناکافی دانست. او گفت که کسانی که به دنبال کم کردن این میزان بودجه هستند، باید تبعات آن را بدانند.



نظر شما :