بروز اختلاف شدید بین عباس و فیاض

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۰:۵۱ کد : ۱۹۰۰۴۰۴ سرخط اخبار

روزنامه فرامنطقه‌ای "القدس العربی" از بروز اختلافات شدید بین رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست‌وزیر دولت انتصابی این تشکیلات و وجود نوعی قطع رابطه بین این دو خبر داد.

به گزارش فارس، "القدس العربی" به نقل از برخی منابع آگاه نوشت که به دنبال مخالفت "سلام فیاض" با دیدار اخیر با "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و انتقال نامه "محمود عباس" به وی، اختلافات بین فیاض و عباس بالا گرفته و نوعی قطع رابطه بین این دو وجود دارد.

این منابع گفتند که نوعی "بحران خاموش" بین عباس و فیاض وجود دارد و عباس در چند روز اخیر به تماس تلفنی فیاض پاسخ نداده و برای دیدار با وی جهت بررسی موضوع تعدیل دولت نیز وقت‌کشی می‌کند.

بر اساس این گزارش برخی رهبران جنبش فتح به بهانه اینکه فیاض از خطوط قرمز عبور کرده است، عباس را علیه وی تحریک می‌کنند و حتی احتمال به تعویق افتادن اجرای تعدیل در دولت وجود دارد.

قرار بود سه‌شنبه گذشته فیاض به دیدار نتانیاهو رفته و نامه عباس را به وی تحویل دهد اما فیاض این کار را نپذیرفت و عباس به ناچار "صائب عریقات" مذاکره‌کننده ارشد تشکیلات خودگردان و "ماجد فرج" رئیس دستگاه اطلاعات را به دیدار نتانیاهو فرستاد.




نظر شما :