جنبلاط در ریاض با سعدالحریری دیدار می‌کند

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۱۶:۲۷ کد : ۱۹۰۰۳۸۲ سرخط اخبار

ولید جنبلاط در سفر خود به ریاض قرار است علاوه با برخی از مقامات سعودی با سعدالحریری رئیس جریان المستقبل لبنان نیز دیدار کند.

به گزارش فارس، رسانه‌های لبنان از سفر ولید حنبلاط رئیس دروزی های لبنان به عربستان سعودی برای دیدار با مقامات این کشور خبر دادند، وی عصر دیروز به همراه نعمه طعمه یکی دیگر از نمایندگان پارلمان لبنان با هواپیمایی اختصاصی عازم شهر جده در عربستان سعودی شد.

پایگاه خبری النشره در این زمینه می نویسد که وی در این سفر قرار است علاوه با برخی از مقامات سعودی با سعدالحریری رئیس جریان المستقبل لبنان نیز دیدار کند.

ولید جنبلاط اخیرا سعی کرده تا با نزدیک کردن خود به جریان های سعودی و غربی در لبنان، تغییر موضع قبلی خود را که خسارت های زیادی به جریان های وابسته 14 مارس در این کشور زد را جبران کند، البته پذیرش وی در محافل رسمی کشورهایی مانند عربستان سعودی به کندی صورت می گیرد، به عنوان مثال منابع نزدیک به ادارات تصمیم سازی در عربستان سعودی به روزنامه الاخبار اعلام کردند که امکان دیدار وی با ملک عبدالله شاه عربستان در این دیدار وجود ندارد و جنبلاط تنها با سعودالفیصل وزیر خارجه سعودی دیدار خواهد کرد.




نظر شما :