سفارت ایران در آنکارا تکذیب کرد

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ | ۲۱:۴۳ کد : ۱۹۰۰۳۱۳ سرخط اخبار


سفارت ایران در ترکیه با ارسال تکذیبیه ای به روزنامه طرف خبر منتشر شده در این روزنامه را که با هدف تخریب روابط دو کشور منتشر شد، به شدت تکذیب کرد.

به گزارش دفتر خبرگزاری فارس در ترکیه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با ارسال تکذیبیه‌ای خطاب به احمد آلتان مدیر مسئول روزنامه طرف با اشاره به مقاله تاریخ 13 آوریل 2012 در صفحه نهم آن روزنامه در رابطه با شعر یکی از شاعران ایرانی و نسبت دادن آن به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد که هویت شاعر شعر مورد بحث نامشخص و اشعار نوشته شده نیز ساختگی است.

در ادامه این تکذیبیه آمده است که شخص مورد نظر هیچ ارتباطی با رهبر معظم انقلاب نداشته و هرگونه ادعا در این رابطه از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران به طور قاطع تکذیب می شود.

به نظر می رسد که روابط دوستانه ایران و ترکیه و نیز استقبال گرم و بی سابقه و صمیمی از آقای رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه و هیات همراه در خلال سفر اخیر ایشان به جمهوری اسلامی ایران باعث ناخشنودی دشمنان دو کشور شده که این دشمنان مثل همیشه به تلاش برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد جوی منفی علیه دو ملت دوست و برادر افتاده اند.

در خاتمه تکذیبیه اظهار امیدواری شده که رسانه ها با حرکت معقول توطئه های دشمنان دو کشور را خنثی کنند و دو کشور نیز هر روز بیش از پیش به پیشرفت و موفقیت های زیادی دست یابند.



نظر شما :