اعزام هزاران سرباز آمریکایی به اسرائیل

۱۴ دی ۱۳۹۰ | ۲۰:۳۹ کد : ۱۸۹۶۸۱۵ سرخط اخبار
 خبر آنلاین نوشت:

آمریکایی ها برای مقابله با آنچه تهدید هسته ای ایران می خوانند مجهزترین تسلیحات و تجهیزات خود را به همراه هزاران نیروی نظامی به سرزمین های اشغالی منتقل می کنندایالات متحده خود را برای اعزام نیروی نظامی به رژِیم صهیونیستی مهیا می کند. به گزارش سایت Whiteout Press اعزام نیرو به سرزمین های اشغالی عجیب ترین خبری است که در این روزها می توان شنید. بر اساس این گزارش قرار است هزاران سرباز امریکایی به همراه کشتی های ضدموشک و تجهیزات نظامی به اسرائیل منتقل شوند. منبع ذکر کننده خبر تاکید می کند که هیچ کس در واشنگتن و تل آویو حاضر به تایید یا تکذیب این خبر نشده و تنها یک منبع نزدیک تاکید کرده که این استقرار نظامی در ماه ژانویه انجام خواهد شد. این در حالیست که بر اساس شواهد عینی ظاهرا این مساله تا بهار به درازا خواهد انجامید. 

روزنامه اسرائیلی جروزالم پست نیز در مطلبی به نقل از یکی از فرماندهان نیروی هوایی امریکا مستقر در آلمان تاکید می کند که این حضور به رزمایشی صرف منتهی نخواهد شد و ظاهرا استقرار کامل را به دنبال خواهد داشت. این فرمانده امریکایی دو هفته پیش در سفری که به سرزمین های اشغالی داشت با مقام های دفاعی این رژیم در خصوص استقرار چندهزار سرباز امریکایی مشورت کرد. رژیم صهیونیستی با بهانه قرار دادن فعالیت های هسته ای ایران و مقابله مستقیم با این تهدید ها بزرگترین رزمایش دفاع موشکی خود را به زودی به راه خواهد انداخت. اکنون برخی منابع از حضور امریکا در این رزمایش نظامی سخن می گویند.

 به گزارش این منبع، امریکا برای مقابله با آنچه که تهدید های ایران خوانده می شود مجهزترین سیستم های دفاعی و تهاجمی خود را در خاک سرزمین های اشغالی مستقر خواهد کرد. اسرائیلی ها در مرزهای شمالی و جنوبی خود سیستم های ضدموشک مستقر کرده اند. در بخش هایی از این گزارش در ادامه جنجال رسانه ای در خصوص ایران ، به آزمایش موشک های دوربرد ایران در جریان عملیات " ولایت نود" در خلیج فارس و حاشیه تنگه هرمز اشاره شده است.

 همچنین در این گزارش آمده است: ایران با توجه به تشدید تحریم های بین اللمللی و تحریم نفت این کشور تهدید به بستن تنگه هرمز کرده است . بسته شدن این تنگه که شاهراه ارتباطی مهمی برای اعراب منطقه به حساب می آید کابوس غرب و امریکا است.


نظر شما :