فیروزآبادی: هرکس به فکر تهدید ایران باشد هزینه سنگینی می‌پردازد

۱۳ دی ۱۳۹۰ | ۱۷:۱۳ کد : ۱۸۹۶۷۶۵ سرخط اخبار
سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش، در جمع خبرنگاران گفت: جریان سرمایه‌داری به سردمداری آمریکا و اسرائیل می‌خواهد که آقای دنیا باشد و کشورهای دیگر هم ابرقدرت بودن آنها را پذیرفته بودند و تا قبل از انقلاب در دانشگاه‌های ما هم به همین ترتیب بود اما جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مکتب اسلام و امام خمینی(ره) و با توجه به تجربه‌ جنگ تحمیلی، برنامه‌ریزی کرد تا نسخه خاص خود در نیروهای مسلح را سازمان دهد و طرح‌ریزی راهبردی کند.

به گزارش فارس، رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ ولایت 90، افزود: ملت ایران در فناوری نظامی و پیشرفت‌های علمی رشد ماهانه دارد و در هر رزمایش، یک سلاح نیرومند مطابق با دکترین نظام جمهوری اسلامی که دفاعی و بازدارنده است، ارائه می‌دهد. 

فیروزآبادی تاکید کرد: ملت ایران قابل تهدید نیست و هر کس به این فکر باشد باید هزینه سنگینی را بپردازد.

وی در ادامه با بیان اینکه افتخار می‌کنم در جمع یگان‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور دارم و سلام مقام معظم رهبری را به آنها ابلاغ می‌کنم، تصریح کرد: عرصه باشکوه رزمایش نشان داد که افسران انقلابی یک کشور مستقل می‌توانند قدرت و آمادگی خود را در یک میدان وسیع به نمایش بگذارند. 

فیروزآبادی با اشاره به حضور نیروهای مختلف ارتش در این رزمایش تاکید کرد: فرماندهان قدرتمند ارتش در یگان‌های مختلف در کنار فرماندهی انقلابی و پرتلاش نیروی راهبردی ارتش به صحنه آمدند و حدود 40 نفر از ناظران ستادکل نیروهای مسلح نیز آنان را همراهی می‌کردند. 

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: پویایی، تحرک، کارآمدی و وجود سلاح‌های نوساز استراتژیک و افزایش بردهای عملیاتی برای دفاع از نظام و منافع ملت ایران در ماموریت راهبردی نیروی دریایی ارتش، پیام رزمایش است.
 
فیروزآبادی ادامه داد: رزمایش، یکی از برنامه‌هایی است که نیروهای ارتش و سپاه برای تمرین آمادگی خود در هر سال برگزار می‌کنند و بزودی قدرت ناوگان عظیم دریایی سپاه را به نمایش می‌گذاریم.

وی تصریح کرد: اقتدار ایران در حقیقت اقتدار همه کشورهای اسلامی است و بالعکس، اما دشمنان میخواهند که ایران، اسلام را بعنوان یک مکتب کنار بگذارد اما باید بدانند که زمان این حرفها گذشته و ملت ایران مانند یک خورشید، به الگویی برای ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

فیروز‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین چندی پیش رزمایش قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) را در شمال شرق کشور داشتیم که رزمایش بسیار خوبی بود. 

نظر شما :