تراکتورسازی تبریز به ترکیه می‌رود

۱۳ دی ۱۳۹۰ | ۱۷:۰۹ کد : ۱۸۹۶۷۶۳ سرخط اخبار

علی اکبر اصل خادمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: براساس برنامه تنظیم شده و با حضور طرف ترکیه ای درتبریز تفاهم نامه منعقد شده به قرارداد رسمی تبدیل و انتظارات طرفین به صورت دقیق آورده می شود.

وی گفت: با راه راندازی این خط تولید در ترکیه به عنوان دروازه اروپا، محصولات تولیدی به دیگر بازارهای اروپایی نیز صادر خواهد شد.

خادمی افزود: شرکت ترکیه ای که یک شرکت صاحب نفوذ در این کشور است در مرحله اول 500 دستگاه از محصولات تولیدی ماشین سازی تبریز را که عمدتا دستگاه تراش می باشد را درخواست کرده است.

وی اظهارکرد: محصولات تولیدی ماشین سازی تبریز ابتدا به صورت ' اس.کی.دی ' (SKD) مونتاژ مجموعه ای و پس از دو سال به صورت ' سی.کی.دی ' (CKD) صادرات قطعات به ترکیه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: هر دستگاه به طور متوسط 15 تا 20 هزار یورو برای کشور ارز آوری خواهد داشت.

ماشین سازی تبریز با بیش از چهار دهه سابقه تولید انواع ماشین های ابزار و ارایه مستمر خدمات پس ازفروش درکشور علاوه بر حضور موثر در عرصه تولید و فروش و آموزش انواع ماشین های ' سی.ان.سی' CNC به ارایه خدمات تخصصی در رابطه با صنایع زیربنایی و تامین ماشین آلات و تجهیزات مرتبط می پردازد.

این شرکت با برخورداری از تکنولوژی روز با کیفیت قابل قبول و قیمت رقابتی و ازطریق همکاری متقابل باسازندگان معتبر بین المللی با مشتریان داخلی و خارجی فعالیت می کند.

طرح سوزن، لیفتراک سازی، پمپ ایران، موتوژن ،ریختگری و صنایع ریلی شرکت هایی هستند که از سال ها پیش و برخی در چند سال گذشته از شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان شرکت مادر منفک شده اند.

این شرکت به صورت تخصصی درزمینه ساخت و فروش ماشینهای ابزار، تراشکاری، فرزکاری، مته، سنگزنی، سنتر، سی ان سی، ابزار تیزکنی، فرز نیمه سنگین، سنتر عمودی و افقی، سوراخکاری و همچنین ارایه خدمات فنی و مهندسی ، خدمات ابزار، کالیبراسیون و آموزش مهارت های لازم در زمینه های مربوطه فعالیت دارد. 

نظر شما :