کامرون: تحولات 2012 ما را تقویت می‌کند

۱۲ دی ۱۳۹۰ | ۱۵:۳۰ کد : ۱۸۹۶۷۱۲ سرخط اخبار

نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) متعهد شد تا از بازی‌های المپیک و مراسم بزرگداشت شصتمین سالگرد سلطنت ملکه در سال 2012 استفاده کند تا کشورش را با وجود بحران دامنه دار اقتصادی، به "دوران قدرت" بازگرداند.

به گزارش ایسنا، دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در پیام خوش بینانه سال نوی مسیحی گفت: امسال سالی است که انگلیس، جهان و جهان، انگلیس را نظاره‌گر خواهد بود. امسال سالی است که ما باید پیش به سوی آن برویم. طی ماه‌های آتی، مسابقات جهانی المپیک و شکوه مراسم بزرگداشت شصتمین سالگرد سلطنت ملکه را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر انگلیس در پیام تبریک سال نوی مسیحی گفت: این‌ها شوقی استثنایی و فوق‌العاده را در جستجوی پیش رو و آینده و اینکه بهترین‌ها را برای خودمان بخواهیم به ما می‌دهند. مفتخرم که بگویم ما چه کسی هستیم و در این دوران آزمایش به چیزی می‌توانیم دست یابیم.

کامرون به این نکته اشاره کرد که بسیاری از مردم همچنان با بیم بازگشت دوران رکود، افزایش قیمت‌ها و بیکاری که در 17 سال گذشته بالا بوده، دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تاکید کرد که دولتش برنامه‌ای را برای بازگرداندن اقتصاد به مسیر درست دارد.

رهبر حزب محافظه کار انگلیس افزود: می‌دانم که عبور از این اوضاع چقدر مشکل است. اما این را هم می‌دانم که می‌توانیم از آن بگذریم. برنامه‌هایی قوی و آشکار برای پایین آوردن کسری بودجه داریم. این برنامه‌ها ما را در مقابل بدترین بدهی که هم اکنون ناحیه یورو با آن مواجه است، محافظت می‌کند. هم اکنون به امنیتی دست یافته‌ایم و به خاطر آن باید برای ساختن آینده جسورانه راسخ و مصمم و مطمئن باشیم. 

نظر شما :